ویرگول
ورودثبت نام
هیدرو :)
هیدرو :)
خواندن ۱ دقیقه·۲۳ روز پیش

تنها یک چیز را بیشتر از تو دوست دارم

می‌دونی چیه رابطمون عجیب بود ؟! اینکه من بدون اینکه ببینمت عاشقت شدم

بدون اینکه حتی تماس تلفنی باهات داشته باشم و بیشتر چت میکردم باهات ...


با اینکه وارد رابطه شدی ، و من میبینم که تو به یه نفر دیگه میگی عشقم 😓و من به شدت حالم بد میشه اما هنوزم دوست ندارم فراموشت کنم ...

هنوزم دوستت دارم عشقم ❤️

تو اولین نفری بودی که قلب منو مال خودت کردی

ترس دارم از اینکه یه روز فراموشت کنم

بابت تو عذاب وجدان دارم ، خسته شدم از خودم 😔

تو هم خیلی پی من دویدی ، و من فرار کردم ، خیلی واسه منم سخت بود که باید از کسی که عاشقشم فرار کنم ، بترسم .... پا رو احساساتم و قلبم گذاشتم 💔

عشقم بدون با اینکه به تو بد کردم اما خودمم خیلی عذاب کشیدم ...

هنوزم که هنوزه دارم عذاب میکشم ، هم تورو با کسی ببینم عذابه برام ، هم اینکه ببینم تنهایی هم واسم عذابه

من باید بسوزم ، شاید حقمه 😔

اما از اینکه تو عمرم واسه اولین بار یه نفر رو با تمام وجودم دوست داشتم و عاشقش شدم و بهش حس داشتم ، خوشحالم ؛ ای کاش می‌تونستم از نزدیک این حس و عشق رو بهت نشون بدم اما دیگه نمیشه 💔

همیشه دوستت دارم و تا همیشه اینجا از تو خواهم نوشت عشق پنهانه من 💌💔

تنها یک چیز را بیشتر از تو دوست دارم ؛ اینکه تو را دوست دارم :)


عذاب وجداندوستعشقعشق اول
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید