ویرگول
ورودثبت نام
Itsmee
Itsmee
خواندن ۱ دقیقه·۱۵ روز پیش

نقطه ی شروع.

سلام.

من دکتر دوستتون هستم:)

قلم خوبی ندارم راستش..؛ ولی خیلی دوست دارم بنویسم. عاشق خوندن دلنوشته هاتون توی ویرگولم. چون من اونقدرا توی نوشتن قوی نیستم، میخوام چالش برگذار کنم. البته نمیشه اسمشو گذاشت برگذار کردن، آخه من تقریبا دنبال کننده ی زیادی ندارم که نوشته هام بخواد دیده یا خونده بشه.. ولی خب، به هر حال..، به نظر خودم همین که برای اولین بار! توی فضای مجازی حرف میزنم، خوبه.

خب مثل اینکه کم کم حرفام میاد..، یعنی جاری میشه!

عجیبه که میدونم کسی اینجا نیست که بخواد نوشته هامو بخونه ولی بازم می نویسم. بیخیال!

چقدر خوبه که یه جایی هست که می تونم با خیال راحت توش بنویسم:) خیلی خوش حالم. دلیل اینکه خودمو اینجوری معرفی کردم، واقعا مشخص نیست. همینجوری.. فقط برای اینکه اسم خودم نباشه.

  • خیلی دلم میخواد که مثل آقای دست انداز و ali.heccam ، و البته خیلی های دیگه که شاید من سعادت خوندن متن هاشون رو نداشتم..، اینقدر دست به قلمم خوب باشه و یه نویسنده ی فوق العاده باشم.
  • من خیلی حرفا دارم برای گفتن و نوشتن. حرف های چندان مفیدی نیس. صرفا برای تو خودم نریختن اینجا می نویسم، هرچند که خواننده ای نداشته باشه!

ممنونم! خدانگهدار:)

قشنگ:) و خب کاملا بی ربط.
قشنگ:) و خب کاملا بی ربط.


فضای مجازیشروع نوشتنچالش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید