ویرگول
ورودثبت نام
Saeed Fakour
Saeed Fakour
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

?کتاب چالش هایی برای بازی ساز ها? [لیست قسمت ها]


من سعید فکور هستم.?? خوشحالم که اینجایید! این لیست قسمت های ?کتاب "چالش هایی برای بازی ساز ها?" هستش. این کتاب به صورت مفصل در مورد طراحی بازی غیر دیجیتالی می پردازد. بعد از خواندن این کتاب? شما می توانید هر نوع بازی را حتی دیجیتالی بسازید! سعی می کنم هر چند وقت یک بار یک قسمت جدید از این کتاب رو ترجمه کرده و انتشار بدم. این کتاب تا به حال در ایران ترجمه نشده و ویرگول اولین جایی هست که نسخه ترجمه را در اون منتشر می کنم!

کتاب چالش هایی برای بازی ساز ها
کتاب چالش هایی برای بازی ساز ها


قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم(منتشر نشده)

...

لایک❤️ و کامنت? فراموش نشه!

طراحی بازیبازی سازیچالش هایی برای بازی سازانآموزش بازی سازیvideo game
همه میگن Code is poetry، من میگم Game is poetry?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید