ویرگول
ورودثبت نام
ساحل مرتضوی
ساحل مرتضوی
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

135. سه تفنگدار 1


با توجه به لیست پست 127 همچنان در تور دوما به دام افتاده‌ام! در پست 133 از کنتِ مونت‌کریستو نوشته‌ام. از آن زمان تا امروز در حال شنیدن کتاب سه تفنگدار هستم (البته می‌گویند این کتاب با ترجمه منصوری تلفیق چند کتاب است) و تازه جلد اول از آن به پایان رسیده است! 9 جلد دیگر مانده است.

داستان برایم جذاب، روان، گیرا و خوشایند است. تاریخ در دل رمان و زندگی در دل جنگ. هنوز نمی‌دانم با ترجمه‌ی منصوری خوش می‌گذرد یا با نوشته‌ی دوما ولی هر چه هست خوش‌ می‌گذرد.

عجله‌ای ندارم در مورد نوشتن این پست و گفتن از این رمان.

هنوز شنیدنش تموم نشده... شده قصه‌ی شبهای من و دوستش دارم... ازونهاست که اگه تموم شه دلم برای شخصیت‌هاش تنگ میشه چون دارم باهاشون زندگی می‌کنم.

این پست تا انتهای این ده جلد مدام به روز می‌شود...



ادبیاتدوماسه تفنگدارچالش تاریخ و ادبیات جهانرمان
هر چیزی که شوق نوشتن رو در من ایجاد کنه میاد اینجا بلکه برای یک نفر دیگه هم جذاب باشه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید