ویرگول
ورودثبت نام
W.A.i
W.A.i
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

مرگ

مثل اون مصاحبه‌ای که اون پسره میپرسید بزرگترین آرزوت چیه و نصف سوال‌شونده‌ها میگفتن مرگ،

منم بزرگترین آرزوم مرگ و سیاهیه:)

حالم از حالم به هم میخوره...

واقعا من مرد جنگیدن نیستم،

مرد پستی و بلندی نیستم،

مرد فشار نیستم،

مرد بی‌وجدان‌بازی هم نیستم که بخوام با پای خودم برمو بقیه رو توی غم رفتنم بذارم

بیشتر از هر لحظه و روزی دارم اذیت میشم؛

من مستحق زندگی یا مرگم،

اما اصلا این وقت گذروندنا بهم حس و معنی زندگی رو نمیدن و فقط محتاج یه مردن یهویی‌ام که راحت شه این کالبد


.

.

من خلاصه‌ای از روح و روان مزخرفی میشم که مدت زیادیه گردنمو گرفته و داره خفم میکنه ~_~

امیدوارم صبحی برسه که از آسمون یه برگه جلوی پام بیوفته پایینو داخلش نوشته باشه: امروز آخرین روز بودنته، تمام افکارتو رها کن و خودِ آزادت باش...

............

مرگخاموشیتاریکیسیاهیرهایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید