ویرگول
ورودثبت نام
ali.heccam
ali.heccam
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

B yourself 😉

اینم از تصویر زمینه‌ی گوشیم؛)
اینم از تصویر زمینه‌ی گوشیم؛)


من کی‌ام که بگم تو خوبی یا... اشتباه می‌کنی یا... تو سبک زندگی خودت رو داری... و من فقط شاید با اون موافق نباشم... اما هرکاری که از دستم بربیاد برای کمک بهت می‌کنم... منم این روزها رو پشت‌سر گذاشتم... پس چرا نگم که واسه خودت باش... اتفاقا اگه قرار به « سَر خَم کردن » باشه، اون از طرف منه؛ چون این یه ایده‌ی جدیده که میشه گفت هنوز در حد کلمه‌هایی روی کاغذه... « خوشحال باش رفیق! » به عنوان یه هدیه، مینی‌سریال « olive kitteridge » رو بهت پیشنهاد می‌کنم. نگران نباش، چهار قسمته همش! مطمئن باش پشیمونت نمی‌کنم.

دلنوشتهنویسندگیداستانطوفان فکریسید علی نصرآبادی
یه نویسندم که کلمات، تازه بهش سلام کردن instagram:@ali.heccam_ t.me/Alinssr_ ali.heccam@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید