علی صفاری·۲ سال پیشچگونه در هفت مرحله با موفقیت کسب و کار خود را داده محور کنیم؟مدیران کسب و کار ها برای گرفتن بهترین تصمیم ممکن به اطلاعات دقیق و به موقع نیاز دارند. اینجاست که تحولات داده محور وارد عمل می شوند.
علی صفاریدرمجله تخصصی طراحی بازی·۲ سال پیشطراحی بازی 101 (قسمت ششم): بالانس کردن بازی هاترجمه سری مقالات طراحی بازی Design از Dan Felder، ششمین مقاله این سری به موضوع مهم بالانس کردن بازی ها می پردازد.
علی صفاریدرمجله تخصصی طراحی بازی·۳ سال پیشطراحی بازی 101 (قسمت پنجم): نقش رندومترجمه سری مقالات طراحی بازی Design از Dan Felder، پنجمین مقاله این سری به موضوع مهم نقش رندوم در بازی ها می پردازد.
علی صفاریدرمجله تخصصی طراحی بازی·۳ سال پیشطراحی بازی 101 (قسمت چهارم): هماهنگ کردن احساساتترجمه سری مقالات طراحی بازی 101 (Design 101) از Dan Felder، چهارمین مقاله این سری به موضوع مهم هماهنگ کردن احساسات می پردازد.
علی صفاریدرمجله تخصصی طراحی بازی·۴ سال پیشطراحی بازی 101 (قسمت اول): اهداف طراحیترجمه سری مقالات طراحی بازی 101 (Design 101) از Dan Felder، اولین مقاله این سری به موضوع مهم تعریف اهداف طراحی بازی می پردازد.
علی صفاریدرمجله تخصصی طراحی بازی·۴ سال پیشطراحی بازی 101 (قسمت سوم): ساختار سرگرمیترجمه سری مقالات طراحی بازی 101 (Design 101) از Dan Felder، سومین مقاله این سری به موضوع مهم تعریف ساختار سرگرمی می پردازد.
علی صفاریدرمجله تخصصی طراحی بازی·۴ سال پیشطراحی بازی 101 (قسمت دوم): پیچیدگی در مقابل عمقترجمه سری مقالات طراحی بازی 101 (Design 101) از Dan Felder، دومین مقاله این سری به موضوع مهم پیچیدگی و عمق در طراحی بازی می پردازد.