ویرگول
ورودثبت نام
Someone
Someone
خواندن ۲ دقیقه·۱۷ روز پیش

برای دوست خوبم❤️

برای دوست خوبم با همه نقص هام/ باور بکنی یا نه منتظر فردام/ که ما خُنَکا به ارمغان آوردیم / از همین دقایق مشتعل شب ها...
برای دوست خوبم با همه نقص هام/ باور بکنی یا نه منتظر فردام/ که ما خُنَکا به ارمغان آوردیم / از همین دقایق مشتعل شب ها...




تو تماما به من می‌مانی ، وقتی همه به نام خط میزنند ، چون من نامه می‌شوی.

رفیقِ من ، از همان اول که تورا دیدم ، علی‌رغم تفاوت های شیوا ؛ آینه شفافی از خویش را در تو نگریستم.

آدمیان بعد کمی هم‌نشینی با من ، رفتار های منزجر کننده‌ام را می‌چشند و من را درونِ من ، می‌لغزانند .

نوجوان نوپا کوچه های خاکیِ شعر و کتاب ها ، همیشه آمیخته شده با اشکِ طرد شدن ها!

خود به خوبی می‌دانی که برای مهره های یک زنجیر شدن ، باید به سان باقی مهره ها شد ؛ همانقدر دُگم و راکد ! برای همین است ، که میدانم که هیچ زمان آن‌ها را نخواهم دانست.

تمامِ شَرَرِ شیونِ مشتعلِ شر ها با شرافت ، شیرین به کام نشاندیم.

لاجرم درد های جانت به قدر جهانم جهانی از درد را برایم جاری می‌کند و خوب ، می‌شناسم آن اجتماعِ نارفیق های سرشار از دَد خویی را .

دوستِ خوبم ، ما از زخمِ گزافِ انزجار ، در انزوای مزمت زبرشان نوشتیم ؛ دوستِ خوبم ، ما از مایع سرخِ رگانِ اشتیاق سرودیم تا از شهری نا همگون با خود تبعید گشتیم.

گَر روزی با من فرسنگ ها دوری گزینی ، جای تهی‌ات را احدی نمیتواند پُر کند ، گویا که از کاغذ باطله غم هایم ، نوشته هایی با معنا ساختی.

از تمام استعاره های من ، در جلوه تجلی نوشتار هایم ، یک بنا از رفاقت بی‌بدیل آفریدی و میدانم که آن‌گونه که در حقیقت هست ، این متن و آدم را می‌فهمی!


پ.ن: برای بهترین دوستم...🖤

پ.ن۲: شاید پست بعدی پست بدرود باشه و برم از اینجا ، شایدم نباشه! نمیدونم...





دوست خوبمادبیاترفاقتدوستدلنوشته
توو دست های نیستی مطلق/ چه شاعرانست آسمون بی رنگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید