ویرگول
ورودثبت نام
آرام کیانی
آرام کیانی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شروعی دوباره

سلام خدای مهربون

توی همه ی روزهای سخت، تو همیشه بودی

توی خوشی هامم مراقبم بودی و توی ناخوشی ها توی بغلت آروم گرفتم

واسه همین این اسم مستعار رو برای خودم انتخاب کردم

دختر آرومی که میخواد به کیان برسه

میخواد اندازه خودش پیشرفت کنه و به دنیا چیزی اضافه کنه


تو بهتر از هرکسی میدونی توی این مدت چه چیزی بر من گذشته

سال پیش توی این روزها، روزهای مهمی رو گذروندم ولی حالا هیچ نشونه ای از اونهمه هیجان و استرس و ریسک و دیوونگی نیست

بیشتر از یکسال با همه ی توانم تلاش کردم که به پسری که ازش خوشم میاد برسم

از روز اول هم میگفت که احساسی بهم نداره

ولی من امید داشتم

به اینکه شاید نظرش عوض بشه

کارهای عجیب غریبی کردم

سعی کردم تا جاییکه میتونم همراهش باشم

امیدوارم اون هم از این مدتی که باهم گذروندیم راضی باشه

اما الان چند هفته ای هست که ارتباطم باهاش قطع شده

...

...

...

زبونم بند اومد بعد نوشتن اون جمله ...

آدم وقتی به یک آدمی نزدیکه، فکر میکنه هیچوقت ازش دور نمیشه

فکر میکنه هیچ روزی نمیاد که ازش خبر نداشته باشه

فکر میکنه این یکی دیگه واقعا موندنیه

ولی ...

روزگار آدم رو سوپرایز میکنه

با دردسرهاییکه برای آدم درست میکنه


از حس الانم به کی بهتر از تو بگم خدا؟؟

مرسی که هستی و همیشه گوش شنوا داری

همیشه برام وقت داری

همیشه بهترین رو برام میخوای

همیشه توی آغوشت آرومم

مرسی خدا

مرسی که حواست بهم هست

خیلی دوستت دارم.


حسم

حس شروعه

حس از دست دادن خیلی چیزا

حس شروع!

میدونی که هنوزم زیاد درموردش فکر میکنم

ولی فقط اون نیست که فکرمو مشغول کرده

تخصصم

آینده م

خانوادم

درآمدم

دوستام

تفریحاتم

همه چیییز توی فکرم خیلی پررنگه

مغزم داره منفجر میشه


چند روز پیش اصلا نمیتونستم فشار ذهنیم رو کنترل کنم

اما الان بهترم

آروم ترم

یا خودش خوب شده یا من تونستم کنترلش کنم

نمیدونم


خدایا

کمکم کن

بدون تو نمیتونم

همه ی امیدم کمک های توعه

همه ی امید این روزهای من تویی


دوستدارت

دختری آروم در آغوش تو

شروععشقتنهاییخداآرامش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید