ویرگول
ورودثبت نام
artunity.art
artunity.art
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

6_ داستان‌های یک استارت‌ آپ هنری


برای من تا مدت‌ها یکی از سخت‌ترین چالش‌ها در زمینه تولید محتوا گم نشدن در جنگل انبوه مطالب بود. برای نوشتن مطلبی شروع به جستجو می‌کردم بعد از مدتی خودم رو بین کلی از صفحات مختلف پیدا می‌کردم که هر کدوم چیزی برای ارائه داشتن اما من رو از هدفم دور می‌کردن. یعنی هم زمان بیشتری صرف می‌کردم و هم نتیجه بسیار کم‌تر از انتظار بود. راه حل من برای برطرف کردن این مشکل یک رویکرد هانسل-گرتلی به این مسئله بود. یعنی اصل و محوریت موضوع مورد نظرم رو به مثابه خُرده‌های نان در نظر می‌گیرم و زمانی که وارد این جنگل تیره و انبوه می‌شم مسیر برگشتم رو با این خرده نان‌ها مشخص می‌کنم. با این شیوه در مسیر تولید محتوا گم نمیشم و مدیریت بهتری در زمان‌بندی دارم؛ و حتی زمانی که به خانه شکلاتی جادوگر بدجنس می‌رسم (یعنی یک مقاله بی‌ربط اما هیجان‌انگیز) با خیال راحت می‌شینم و به مغزم شکلات می‌رسونم!

علیرضا - واو

خاطره ی قبلی از آقای واو را اینجا بخوانید
آرت یونیتیکارآفرینبازار هنرخاطرهنویسنده
بستر خرید آنلاین آثار هنری شناسنامه‌دار ـ ـ ـ «آرت‌یونیتی، بازار مستقل هنر»https://artunity.art/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید