ویرگول
ورودثبت نام
asbaghi.pars
asbaghi.pars
خواندن ۶ دقیقه·۴ سال پیش

مشکلات زندگی یک آدم چاق

یه آدم چاق تو زندگیش مشکلات زیادی داره. مشکلاتی که آدمای لاغر نمی تونن درک کنن. یادمه موقعی که کوچیک بودم بچه ها بهم میگفتن کلوچه، یا صدام میزدن دایره. اوایل خیلی ناراحت می شدم و تا یه هفته دپرس بودم. اما بعد ها فهمیدم که یه آدم چاق با این مشکلات سر و کار داره و به خاطر هیکل درشتی که داره باید بپذیره که مردم مسخرش می کنن. واقعیت تلخی بود و من همیشه می خواستم این شرایطو تغییر بدم.

عاشق فست فود و سیب زمینی سرخ کرده و سوسیس و کالباس بودم. وقتی می دونستم که قراره اون روز فست فود بخورم خیلی خوشحال بودم. آخه واقعا خیلی خوشمزه ان. حتی فکرشونم بهم حس خوب میده. البته بعد که فست فود می خوردم احساس می کردم که وزنم داره بیشتر می شه و کوفتم می شد. یبار که ساندویچ فروشی سر خیابون رفته بودم یه آقای پیری داشت از اونجا رد می شد. برگشت بهم گفت آخه بچه جون چرا این چیزا رو می خوری، مثل بشکه شدی. به جوونیت رحم کن.

زیر لب یکم چیز بهش گفتم و از شدت عصبانیت نون ساندویچ رو توی دستم فشار دادم، جوری که سس داخلش اومد بیرون. رفتم خونه و در حالی که ساندویچ له شدمو می خوردم با خودم می گفتم چرا مردم اینقدر به من چیز می گن؟ مگه من چه گناهی کردم؟ حق اونا رو که نخوردم. همین فکرارو می کردم و بیشتر ناراحت می شدم. احساس می کردم همه عالم و آدم می خوان منو نصیحت کنن و بهم بگن که چون چاقم به خوبیه اونا نیستم. این مسئله ها باعث می شد روز به روز اعتماد به نفسم بیاد پایین و بیشتر احساس سرخوردگی بکنم.


خیلیا اصلا باهام دوست نمی شدن چون شاید فکر می کردن هیکلم برای اینکه باهاشون دوست باشم ایده آل نیست. یا از اینکه یه آدم گرد و قلمبه همه جا دنبالشون باشه خجالت می کشیدن. اونایی که بیشتر باهام دوستی می کردن خودشونم چاق بودن و اینجوری بود که تو مدرسه هر جا می رفتیم بهمون می گفتن گروه چاقالو ها اومدن و این حرفا واقعا آزارمون می داد.

یبارم یادم میاد که رفته بودم برای عید لباس بخرم. هر لباسی که دوست داشتم یا سایزش کوچیک بود و به من نمی خورد یا اینکه خیلی بد فرم توی تنم نشون داده می شد. معمولا سعی می کردم رنگای روشن نخرم که چاقیم کمتر توی چشم باشه. بعضی وقتام با اینکه از یه مدل خیلی خوشم نمیومد ولی چون به سایزم می خورد و اندازم بود مجبور می شدم بخرمش. عملا حق انتخاب زیادی نداشتم. وقتی می دیدم که بقیه آدمای لاغر چقدر راحت لباس می خرن و چیزایی که دوست دارنو می خرن تو دلم بهشون غبطه می خوردم. با خودم می گفتم آخه خدا چرا منو چاق آفریدی؟ چی می شد منم لاغر بودم و از این جور گلایه های همیشگی.

توی مدرسه یبار سر زنگ ورزش معلم بهمون گفت باید 40 تا دراز و نشست برید تا بهتون نمره کامل رو بدم. منم که مطمئن بودم نمی تونم خیلی اعصابم خورد شده بود. وقتی که خوابیدم روی تشک مخصوص که دراز و نشست برم معلم ورزشمون گفت تو با این شکم بزرگی که داری نمی تونی نمره بگیری که! گفت باید سعی کنی وزنتو بیاری پایین و بیشتر ورزش کنی تا چربی های اضافه بدنت از بین بره. بعدشم بهم گفت چون نمی خوام نمرت زیاد پایین بشه، برو یه تحقیق بکن درباره انواع رژیم لاغری و سعی کن وزنتو بیاری پایین. اگر بتونی تو یه مدت زمان کوتاه به نتیجه خوبی برسی من نمرتو 20 رد می کنم.

منم با خودم گفتم آخه من و رژیم ؟! ولی اینبار باید هر جور که شده توی ورزش نمره 20 بگیرم، آخه همیشه با اینکه توی همه درسا قوی بودم و 20 می گرفتم ولی نمره ورزشم پایین می شد و نمی تونستم شاگرد اول بشم. به همین خاطر رفتم توی اینترنت و شروع کردم به گشتن دنبال یه رژیم غذایی سالم تا باهاش بتونم وزنم رو کم کنم. همینجور که سایتا و رژیم های لاغری و چاقی رو زیر و رو می کردم، چشمم خورد به یه سایت که عنوان جالبی داشت. اسم سایتی که پیدا کرده بودم من و رژیم بود.

سایت من و رژیم انواع رژیم غذایی لاغری و یا رژیم غذایی چاقی رو ارائه می کرد. بخشی که خیلی نظرمو جلب کرد رژیم های هوشمندش بود. مثلا رژیم لاغری هوشمند با رژیم چاقی هوشمند. وقتی توی سایتش دربارش خوندم متوجه شدم که رژیم هوشمند رژیمیه که متناسب با شرایط بدنی هر شخصه، یعنی می تونستم قد و وزن، سن، جنسیت و همه خصوصیاتم رو بدم و رژیم مناسب خودم رو دریافت کنم. منم دست بکار شدم و یه رژیم لاغری عالی از وبسایت من و رژیم گرفتم.


دقیقا طبق اصول تغذیه ای که گفته بود عمل کردم و تونستم وزنمو حسابی کم بکنم. اصلا باورم نمی شد، وقتی توی آینه نگاه می کردم از تناسب اندامی که به دست آورده بودم شوکه بودم. فکر می کردم دارم خواب می بینم. وقتی رفتم پیش معلم ورزشمون اونم خیلی تعجب کرد. بهم گفت خودتی!! گفتم آره آقا من رفتم تحقیق کردم و خلاصه همه جریان سایت من و رژیم رو برای معلم ورزشمون تعریف کردم. اونم خیلی خوشش اومد و گفت خودشم حتما میره سراغ این سایت. یه نکته مهمی که خیلی توجه معلممونو جلب کرد این بود که این وبسایت رژیم های غذایی خودشو زیر نظر برترین کارشناسای تغذیه از اروپا و آمریکا ارائه می کرد و کاربرای این سایت همه راضی بودن و تونسته بودن وزن ایده آلشون رو بدست بیارن. شماهم اگر مشکل منو دارید حتما یه سر به این سایت بزنید؛ ضرر نمی کنید.

رژیم لاغریرژیم غذاییبرنامه غذاییرژیم غذایی لاغری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید