ویرگول
ورودثبت نام
آیت نتاج
آیت نتاج
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اگه نشه چی؟

اگه نشه چی؟ (پسر غیر آکادمیک - عکس: مجید حلوایی)
اگه نشه چی؟ (پسر غیر آکادمیک - عکس: مجید حلوایی)

- یه چیزی بپرسم؟

- بپرس

- مرگ از کجا شروع میشه؟

__________________________________

- مثلا فکر کن یه ماشین داشته باشیم یه دکمه‌شو بزنیم پرواز کنه بعد یه دکمه‌شو بزنیم بره زیر آب. می‌شه؟

- اگه بشه چی میشه!

___________________________________

- مثلا فکر کن یهو صد میلیون پول برنده شیم. بعد واسه شما یه خونه می‌خریم، یه مغازه‌م واسه بابای من که دیگه اجاره نده، یه ماشینم می‌گیریم. از این بزرگا. یه روز دست من باشه یه روز دست تو. یه موتورم واسه سینا می‌گیریم. از اونا که دوست داره عکسشو زده رو دیوار. می‌شه؟

- اگه بشه چی میشه!

____________________________________

- مثلا تو اون مدرسه فوتباله ثبت نام کنیم، با هم بریم تو تیم ملی بعد دوتاییمون بریم تو رئال مادرید. من شماره ۹ می‌پوشم تو ۷.

- من ۹ رو می‌خوام.

- خب باشه من ۷ می‌پوشم. می‌شه؟

- اگه بشه چی میشه!

___________________________________________

- بزرگ که شدیم من یه سوپراستار می‌شم. بعد تو خیابونا راه می‌ریم همه باهامون عکس می‌گیرن دوسمون دارن. لباسامونم ست می‌کنیم. از این کُت بلندا می‌پوشیم با تی‌شرتای هم‌رنگ. می‌شه؟

- نمی‌دونم. اگه بشه چی می‌شه!

____________________________________________

- مثلا با هم یه کافه بزنیم، صبح تا شب بشینیم توش قهوه بخوریم، کتاب بخونیم. آدما میان می‌رن باهاشون دوست می‌شیم، بازی می‌کنیم. سینارم میاریم. دیگه همه‌ش با همیم. می‌شه؟

- نمی‌دونم. شاید بشه.

______________________________________________

- درسمون که تموم شد یه کار خوب پیدا می‌کنیم، یه خونه اجاره می‌کنیم. بعد غروبا که از سر کار برگشتیم می‌شینیم با هم فیلم می‌بینیم. شاید عاشقم شدیم اون وسط. اونوقت طبقه بالایی رو تو اجاره کن، با هم می‌ریم سر کار با هم بر‌می‌گردیم. می‌شه؟

- یه چیزی بگم؟

- بگو

- اگه نشه چی؟

_________________________________________

- دقیقا از همینجا شروع میشه؛

اگه نشه چی؟

.

پسر غیر آکادمیک

عکس: مجید حلوایی

داستانداستان کوتاهدیالوگنمایشنامهمرگ
پسر غیر آکادمیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید