ویرگول
ورودثبت نام
از خود تا خدا
از خود تا خدا
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

12-وضعیت بد چاکرای پنجم من!

قبلا در مورد تصمیمم به مراقبه و یوگا حرف زدم.مدتی هست کم کم شروع کردم و دارم سعی می کنم مراقبه ها رو در برنامه روزانه ام بگنجونم.اما هنوز یوگا رو استارت نزدم و کتابی در موردش خریدم و ان شالله به زودی

اما طی مراقبه چند روز پیشم در ناحیه گلو که میشه چاکرای پنجم چیزی رو حس کردم.نه درد نه سوزش نه خارش و فقط اون ناحیه رو حس کردم.اول جدیش نگرفتم و کمی هم نگران شدم وقتی فرداش هم تکرار شد.با کمی پرس و جو و تحقیق فهمیدم چاکرای پنجم من در وضعیت بدیه!(با توجه به ویژگی های اون چاکرا و عواملی که باعث بسته شدن چاکرا میشه و نیز خصوصیات شخصیتی و زندگی من)

شاید وضعیت چاکرای پنجم من بدتر از بقیه چاکراهام بوده که زودتر از بقیه خودشو داره بروز میده.فعلا که دارم مثل بقیه روزا پیش میرم تا ببینم چی میشه و ان شالله این مراقبه های نصف و نیمه بتونه به آرامش و یگانگی درونم کمک کنه

یوگاچاکرامدیتیشنمراقبه
تمام انسانها باید دل در گرو صلح و عشق الهی داده و به یگانه سرنوشت رسیدن به خالق تسلیم بشن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید