ویرگول
ورودثبت نام
بلکا طاهرخانی
بلکا طاهرخانی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

من یاد گرفتم

خیلی وقت است که به ویرگول نیامده بودم. بنظرم هنوز هم حال و هوای خوبی دارد. توی این یک سال و خورده‌ای که نوشتن را برای تولید محتوای آنلاین انتخاب کرده‌ام، خیلی چیزها تغییر کرده.

یاد گرفتم اگر من بخاطر یک هدف جلو می‌روم، دیگری با دیدی متفاوت از دید من به هدف من نگاه می‌کند.

یاد گرفتم که اگر گاهی در نوشتن عقب می‌مانم، بخاطر این نیست که بقیه بهترند، نه! گاهی بخاطر این است که آنها نوشتن برایشان هدفی اصلی‌تر است و از آن کسب درآمد میکنند.

یاد گرفتم که چیزهای زیادی برای یاد گرفتن هست و من با یاد دادن می‌توانم خودم هم یاد بگیرم.

یاد گرفتم که مخاطب هر پلتفرم با پلتفرمی دیگر فرق دارد. مثلا این متن‌ها در سایت من جایی ندارند.

و در آخر یادگرفتم که نباید مثل بلکاهای روی دیوار، ساکن و در سکوت باشم. باید مثل بلکایی که الان در حال نوشتن است، همیشه روبه‌جلو حرکت کنم و عقایدم را فریاد بزنم.


نوشتن این متن رو مدیون ویانا ام. اون هم بعد از مدت‌ها به ویرگول برگشته و موتور من رو هم روشن کرده.

نوشتننویسندهبلکابلکا طاهرخانییاد گرفتم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید