ویرگول
ورودثبت نام
Queen Viana
Queen Viana
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

نام من و کتاب تو

سلاااااااااام! من بعد از حدود یک سال برگشتم:) راستش یه مدت نیومده بودم تو ویرگول، به خاطر همین از حالت ورود در اومده بودم بیرون. باید دوباره شماره وارد می کردم و صبر می کردم تا پیامکش بیاد و بعد کد تایید رو می زدم. خلاصه دیگه حوصله نکردم این کارو بکنم، بعد از یه مدت هم اصلا یادم رفت:) ولی چند روزه که دوباره اومدم!

جدیدا دوست دارم متن های انگلیسی بنویسم، این متنی هم که الان توی همین پست توی چند خط بعدی می بینید رو اولش به انگلیسی نوشتم و بعد یه ورژن فارسی هم براش نوشتم. ار عبارت «ترجمه کردن» استفاده نمی کنم چون با این که اصل متن یکی هست، ولی برای قشنگ تر شدنش، بعضی از کلمات رو تغییر دادم.

نظراتتون رو بنویسید:)

I wanted to write my name

All over

Every page

Of your heart's book.

But all the letters in my name,

They spell out, "pain";

No matter how I change the order,

They still shout out with all they are, "pain".

Yeah, "pain". That's my name.

And even with a small touch

From the pen I'd hold to write it,

Those pages,

Those beautiful, delicate pages

Would tear.

So I'll leave that pen and I'll walk away,

So someone called "joy"

Does what I once wished to.

می خواستم نامم را،

دور تا دورِ هر صفحه از کتاب قلبت بنویسم.

اما حروف نام من را اگر هجی کنی،

می شود «درد».

هر چقدر که ترتیبشان را عوض کنم، جا به جایشان کنم،

همان است.

باز هم آنها، با تمام آن چه هستند، فریاد می زنند: «درد».

آری، نام من «درد» است.

و حتی با لمس کوچکی

از قلمی که برای نوشتنش به دستم بگیرم،

آن صفحه ها، آن صفحه های زیبا و نازک،

تکه تکه می شوند.

پس آن قلم را به حال خودش می گذارم و می روم؛

شاید کسی به نام «شادی»

بیاید و کاری را انجام دهد،

که من خواستم، اما نخواستم.

عشقنویسندگیانگلیسیجملات قصارعاشقانه
من تشنۀ حرکتم؛ و روزگار، قاب عکسی‌ست سیراب از سکون.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید