ویرگول
ورودثبت نام
دریای مواج
دریای مواج
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اقرار

گاهی به ضعیف بودنم برای خودم اقرار میکنم و میرنم زیر تمام تو میتونی‌هایی که به خودم گفته بودم. خلق و خوی من به شدت بالا و پایین داره و این گاهی باعث میشه نسبت به همه چی امیدوار باشم و گاهی هم پاک خودمو ببازم. پی ام اس این روزهام هم بی تاثیر نیست. خیلی زود عصبی میشم. کوچکترین چیزی میتونه به شدت اعصاب منو تحریک کنه. نسبت به یه سری مسائل حساسیت بیشتری دارم و نسبت به یه سری مسائل دیگه کلا بی‌خیالم. فکر میکنم شاید بخاطر کنترل خشمم باید برم مشاور میترسم این عصبانی شدن‌های زیادم اطرافیانمو اذیت کنم. هر چند میگم که کار همیشه‌م نیست. مودیم. گاهی روی مود آرامشم و گاهی مودم به شدت تحریک‌پذیره. چه میشه کرد؟ هر چه قدر مطالب روانشناسی میخونم بازم نمیتونم به موقع استفاده کنم. منظورم زمانیه که یه موضوعی داره عصبیم میکنه.

خدایا کمکم کن.

اقرارروزمره نویسیکنترل خشمروانشناسیآرامش
در جست و جوی آرامش زندگی را میکاوم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید