ویرگول
ورودثبت نام
دکتر کرمانی
دکتر کرمانی
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

خودم باورم نمی‌شد یه روزی لاغر بشم

نرگس علیزاده هستم و اردبیلی‌ام. 41 سال سن دارم و متاهلم. وزنم قبلا 86 کیلو بود و با رژیم دکتر کرمانی به وزن 65 کیلو رسیدم.

قبلا سایز لباسم 46 بود اما الان لباس سایز 40 می‌پوشم.

خب راستش من از قدیم اضافه وزن داشتم. بچه‌ی تپلی محسوب می‌شدم. هیچ‌وقت خودم رو لاغر به یاد ندارم. همیشه اضافه وزن داشتم و اندامم توی هیچ دوره‌ای از زندگیم طوری نبود که دلم می‌خواست.

بعد از اینکه ازدواج کردم و بچه‌دار شدم این اضافه وزن شدیدتر هم شد و چاق‌تر شدم. غیر از اینکه لباس‌هایی که دلم می‌خواست اندازه‌م نمی‌شد، مشکلات دیگه‌ای مثل کمردرد و پادرد هم برام پیش اومد.

پیاده‌روی و کوه‌نوردی هم می‌رفتم که اضافه‌وزن مثل باری روی دوشم بود حین انجام این فعالیت‌ها.

ده سال پیش هم رژیم لاغری گرفته بودم که خیلی سخت بود و یک ماه بیشتر دوام نیاوردم. برای لاغری نمی‌خواستم از راه دمنوش و جراحی و غیره برم قصدم همین رژیم گرفتن بود.

نرگس علیزاده رکورددار کاهش  وزن رژیم دکتر کرمانی
نرگس علیزاده رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

با رژیم دکتر کرمانی از طریق یکی از دوستانم آشنا شدم. قبلا خودش این رژیم رو گرفته بود و حسابی لاغر شده بود. منم با معرفی دوستم رفتم توی پیج دکتر و رژیم گرفتم.

توی رژیمم انواع لیست‌ها رو استفاده کردم و فقط یک لیست نداشتم. پیاده‌روی هم می‌کردم و تقریبا هر روز راه می‌رفتم. پیاده‌روی هم خیلی تاثیر داشت توی کاهش وزنم ولی خب اصل کار همون رژیم گرفتنه و پیاده‌روی رژیم رو تکمیل می‌کنه.

توی 9 ماهی که رژیم داشتم هم مهمونی و عروسی رفتم هم سفر و تفریح. خدا رو شکر اصلا اذیت نشدم و رژیمم رو طبق برنامه رعایت کردم.

مثل همه غذا می‌خوردم فقط کمتر و به اندازه. حتی توی عید هم رژیمم رو رعایت کردم. رژیم دکتر کرمانی رو همه جا می‌تونی داشته باشی. حتی عروسی هم که رفتم باز غذایی که دلم می‌خواست بخورم رو جایگزین کردم و همونقدر می‌خوردم که توی برنامه می‌زد.

من قبلا مشکل رفلاکس معده و ناراحتی گوارشی داشتم و قرص مصرف می‌کردم، اما بعد از رژیم مشکلم حل شد. الان چهار ماهه که دیگه قرص نمی‌خورم و معده‌م خوب شده. البته به خاطر معده‌م نمی‌تونستم مولتی ویتامین مصرف کنم و یه کم ریزش مو گرفتم و حالا قراره با مشورت پشتیبان‌ها ویتامین مینرال رو شروع کنم.

هیچ‌وقت رژیم اونقدری سخت نبود و بهم فشار نیاورد که بخوام بشکنمش. رژیمی خوبه که بتونی همیشه و همه جا بهش پایبند باشی و بهت ضعف و گرسنگی نده.

نرگس علیزاده رکورددار کاهش  وزن رژیم دکتر کرمانی
نرگس علیزاده رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

انقدر این رژیم اصولی و خوب بود که من به خصوص هفت هشت ماه اول خیلی سفت و سخت بهش پایبند بودم و دقیق رعایت می‌کردم و به هیچ وجه مشکلی نداشتم.

خیلی کم پیش می‌اومد دلم بخواد به چیزی ناخنک بزنم، ولی خب بالاخره طبیعیه آدم گاهی یه چیزی هوس می‌کنه. اما باید خودمون رو کنترل کنیم و اگر هم خوردیم بعدش به فکر جبران باشیم.

فکر نکنیم حالا با یه بار بیشتر خوردن یا شکستن رژیم دیگه همه چی تموم شد و رژیمم از بین رفت و دیگه بیخیال و نا امید بشیم. همین می‌تونه مقدمه‌ای برای بهتر و مصمم‌تر ادامه دادن باشه.

خانواده‌م خیلی هوام رو داشتن. همسرم هم تازه رژیم دکتر کرمانی رو گرفته و داره وزن کم می‌کنه.

من خیلی گوشت دوست ندارم و با توجه به سلیقه‌ی خودم رژیمم رو انتخاب کردم. حجم و نوع غذاها خیلی مناسب و کاربردی بود. خیلی هم تنوع داشتن لیست غذاها و خسته نمی‌شدم. این رژیم همه سلیقه و ذائقه‌ای رو پوشش میده و خیلی کامله.

من هیچ انتقادی ندارم و به خیلی‌ها رژیم دکتر کرمانی رو معرفی کردم. فکر می‌کنم تا حالا ده دوازده نفر از اطرافیانم با توصیه و معرفی من این رژیم رو گرفتن.

نرگس علیزاده رکورددار کاهش  وزن رژیم دکتر کرمانی
نرگس علیزاده رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

توصیه‌م به کسانی که می‌خوان لاغر بشن اینه که:

1- مصمم باشن و کار امروز رو به فردا نندازن.

2- پایبندی به رژیم و اراده داشتن خیلی مهمه. رژیم برای شکستن نیست برای گرفتنه.

3- اگر امروز شروع کنن یک قدم به هدف نزدیک‌ترن پس معطل نکنن.

اضافه وزنکاهش وزنرژیمدکتر کرمانیلاغری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید