ویرگول
ورودثبت نام
هلدینگ حقوقی دکتر دهقانی
هلدینگ حقوقی دکتر دهقانی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

همینطور یه هویی!! برای بدن سالم

اینهایی که مینویسم یه هو یک هفته پیش زد به سرم و داره خوب جواب میده، شاید به درد شما هم بخوره :

1 قبل از اینکه هر چیزی بخورم میشینم مثل بچه آدم باهاش حرف می زنم و اونم جواب میده، مثلا میخوام یه شکلات بخورم، اول حال و احوال می کنم باهاش، اونم میگه ای بد نیستم؟ قصد داری منو بزنی به بدن؟ من میگم آره به شدت، نظر موافقت چیه؟ اون میگه شکمتو دیدی؟ خجالت بکش، برو بچه جون.... خلاصه این مکالمات من با غذاها داره جواب میده و غذاها لامصبا تا الان خوب منو قانع کردند که کمتر بخورم.... به صدای غذاها گوش بدید، فحش هم میدن متاسفانه دیگه به بزرگی خودتون ببخشیدشون!!!

2 دومین مورد اینه که روزی فقط فقط فقط دو تا 5 دقیقه ورزش می کنم و خیلی هم خوبه و حال میده و حال و هوام هم بهتره ، دو تا 5 دقیقه والسلام، تو همین سالن خونه با سرعت خیلی خیلی خیلی ملایم ( شیرازی وار، البته خودم شیرازی هستما) می دوم و کمی ورجه وورجه می کنم. با همین روشها میشه تا 1400 ، 10 کیلو کم کرد. اگه میگی همین هم سخته، دیگه آقو شمو بیا شیراز بیشین جای ما، بشو شیرازی... ما میشیم همشهری شمو....


لطفا به پیج من در اینستاگرام سر بزنید، اونجا سعی کردیم هر هفته دو کتاب خوب رو خلاصه کنیم و بخونیمش، و حرفهایی بزنیم که حالمون واقعا بهتر باشه

اگر عبارت dr.dehghani.coaching رو لطفا سرچ کنید، پیج من رو پیدا خواهید کرد، لینک پیج رو ندادم چون با قوانین ویرگول مغایرت داره...


سلامتبدن سالمکاهش وزنراه های ساده کاهش وزنوزن مناسب
به وب سایت هلدینگ حقوقی دکتر دهقانی به آدرس dehghanico.ir سر بزنید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید