ویرگول
ورودثبت نام
دکتر کرمانی
دکتر کرمانی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

رژیم دکتر کرمانی سلامتی و آرامش رو بهم برگردوند

گیتی مداحی هستم 62 سالمه و در شهریار استان تهران زندگی می‌کنم. وزن اولیه‌ی من 83 کیلو بود و با رژیم دکتر کرمانی وزنم به 62 کیلو رسید.

این 21 کیلو رو طی شش ماه کم کردم و سایز لباسم از 54 به 42 یا 44 رسید.

علت چاقی من پرخوری و زیاده‌روی بود. رعایت نمی‌کردم و خوردن و خوابیدن باعث شده بود اضافه وزن پیدا کنم. پرخوری عصبی داشتم و غذا برای من مثل سیگار شده بود که هر وقت ناراحت بودم و نیاز به آرامش داشتم به خوردن رو می‌آوردم.

گیتی مداحی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
گیتی مداحی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

اما خب از وضعیتم به هیچ وجه راضی نبودم و اضافه وزن کلافه‌م کرده بود. سلامتیم توی خطر بود و کبدم مشکل پیدا کرده بود.

وقتی برای کبدم به پزشک مراجعه کردم، ایشون تاکید کردن حتما باید وزنم رو پایین بیارم و رژیم دکتر کرمانی رو بهم معرفی کردن. گفتن اگر رژیم نگیرم و همینجوری پیش برم کبدم از بین میره و خودم رو هم از پا درمیاره!

دیگه استارت رژیم گرفتن من از اینجا بود. البته قبل از این هم یه دوره‌ای دمنوش لاغری مصرف می‌کردم اما دمنوش‌ها نه تنها فایده‌ای نداشتن که به کبدم آسیب هم زدن و کبدم توی اون دوره به گرید سه رسید.

وقتی رژیم گرفتم دیگه فقط چای سبز و قهوه مصرف کردم و دمنوش‌های لاغری رو کنار گذاشتم.

رژیم دکتر کرمانی خیلی خوب و اصولیه اصلا اذیت نشدم و ضعف و گرسنگی نداشتم. هر وقت هم که غذای سفره‌مون با برنامه‌م فرق داشت به راحتی جایگزین می‌کردم.

همین باعث می‌شد توی مهمونی و مسافرت هم مشکلی نداشته باشم و راحت رژیمم رو با غذا تطبیق می‌دادم و رعایت می‌کردم.

هر روز ورزش و تحرک دارم. روزی نیم ساعت تا یک ساعت پیاده‌روی و رقص انجام می‌دم و مشغول می‌کنم خودم رو که هم سرم گرم بشه و روحیه‌م بهتر بشه هم کالری بیشتری بسوزونم.

گیتی مداحی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
گیتی مداحی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

به نظر من توی رژیم گرفتن اراده حرف اول رو می‌زنه. من خیلی اراده‌م رو قوی کردم و غذاهای خوشمزه و رنگارنگ هیچ‌کدوم نتونستن من رو وسوسه کنن که حتی یک بار رژیمم رو بشکنم.

وقتی هدفت سلامتی باشه اراده‌ و انگیزه‌ت قوی‌تر هم می‌شه. هدف من این بود که کبدم درمان بشه و مریضی دیگه نیاد سراغم و گرفتار نشم.

به لطف رژیم دکتر کرمانی هم کبدم خوب شد و سلامتیم بهم برگشت هم این کاهش وزن تاثیر خوبی توی ظاهرم داشت و کلی جوون شدم. هر کسی من رو بعد از لاغری می‌بینه می‌گه تو دیگه اون آدم سابق نیستی خیلی تغییر کردی!

من در کنار رژیم، ویتامین هم مصرف می‌کردم و ریزش مو نداشتم. از پشتیبانی هم خیلی راضی بودم و ازشون تشکر می‌کنم. هر موقع سوالی داشتم همون اول سراغ پشتیبانی رژیم دکتر کرمانی رو می‌گرفتم و خدا رو شکر خیلی خوب راهنمایی می‌کردن.

اتفاقا وقتی می‌خواستم رژیم بگیرم با دخترخاله‌م با هم شروع کردیم. اما دخترخاله‌م وسط راه ول کرد و ادامه نداد. الان من 21 کیلو کم کردم در حالی که ایشون چاق‌تر شده و روز به روز مشکلاتش بیشتر میشه. خب این وضعیت اصلا خوب نیست.

هر کاری سختی خودش رو داره. هیچ‌وقت چیزهای با ارزش راحت و ارزون به دست نمیان، آدم باید خودش رو برای سختی‌ها آماده کنه.

اراده کردن برای سلامتی خیلی مهم و با ارزشه. تا اراده نکنی و نخوای هیچ اتفاقی نمی‌افته و هیچی تغییر نمی‌کنه. من دلم نمی‌خواست توی این سن مریض بشم و از پا بیفتم و سربار بچه‌هام باشم.

غرورم به من این اجازه رو نمی‌ده. خواستم قبل از اینکه اطرافیانم مجبور بشن، خودم مراقب خودم و سلامتیم باشم. غرورم، انگیزه‌ی من برای رژیم گرفتن بود.

به بقیه هم همین توصیه رو می‌کنم که قبل از اینکه خودتون و بقیه توی زحمت بیفتین به فکر سلامتی‌تون باشید.

الان همه کلی مشکلات دارن به خصوص جوونا خیلی گرفتارن. چرا من با سهل‌انگاری و مریضی باری بشم روی دوششون و دغدغه‌شون رو بیشتر کنم.

با رژیم دکتر کرمانی حالم کلا عوض شد و از این رو به اون رو شدم. قبلا خیلی عصبی بودم. گفتم که پرخوری عصبی می‌کردم و خارش بدن هم داشتم!

بعد از رژیم همه‌ی این مشکلاتم رفع شد. رژیم دکتر کرمانی سلامتی و آرامش رو به من برگردوند.

گیتی مداحی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
گیتی مداحی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

توصیه‌م به کسانی که قصد کاهش وزن دارن اینه که:

1- سلامتی بزرگترین دارایی ماست. قدرش رو بدونن و مراقبش باشن.

2- اولین قدم توی رژیم گرفتن اراده‌س.

3- هر طوری می‌تونن فعالیت و تحرک داشته باشن تا زودتر وزنشون بیاد پایین.

رکورددار کاهش وزنرژیم دکتر کرمانیکاهش وزنرژیم لاغریلاغری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید