ویرگول
ورودثبت نام
دکتر کرمانی
دکتر کرمانی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

رژیم دکتر کرمانی؛ همیشه و همه جا

جلال منفرد هستم 43 سالمه و ساکن شهر برازجان در استان بوشهرم. متاهلم و دو فرزند دارم. وزن من قبلا 147 کیلو بود و با رژیم دکتر کرمانی به وزن 93 کیلو رسیدم.

پرخوری و تنبلی و نداشتن تحرک و فعالیت باعث شده بود اضافه وزن شدید پیدا کنم. هیچ نظم و اصولی رو توی تغذیه‌م رعایت نمی‌کردم. لباس خوب و اندازه پیدا نمی‌شد برام و از همه بدتر اینکه توی ناحیه‌ی چشمام درد داشتم.

وقتی به خاطر این مشکل رفتم دکتر گفتن فشارم بالا رفته و زده به چشمام. علت بالا رفتن فشارم اضافه وزن و چاقیم بود.

این شد که رفتم پیش دکتر تغذیه توی همین برازجان خودمون و بهم رژیم دادن. اما رژیمش اصلا مناسب من نبود. باید حقوق یک ماهم رو می‌دادم تا فقط غذاهایی که توی هر وعده تعیین شده بود رو بتونم تهیه کنم. غذاهای خاص و محدودی توی منوش داشت. اینه که این رژیم رو کنار گذاشتم.

جلال منفرد رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
جلال منفرد رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

بعد از اون با رژیم دکتر کرمانی آشنا شدم. پیجشون رو دیدم و دنبالشون کردم. با دکتر کرمانی چند دوره رژیم گرفتم و حسابی وزن کم کردم.

همیشه هم پیجشون رو چک می‌کنم و به توصیه‌هاشون گوش می‌دم. خدا رو شکر از اون موقع، هم لاغر شدم هم وضعیت سلامتیم خیلی بهتره.

رژیم دکتر کرمانی خیلی راحته غذاهای خاص و سخت نداره توش. از همین غذاهای همیشگی می‌خوری و لاغر می‌شی.

من قبلا هم برای لاغری اقدام کرده بودم و حتی چند کیلو کم کرده بودم، اما آشنایی با رژیم دکتر کرمانی خیلی تاثیر خوبی داشت و علاوه بر اینکه لاغر شدم کلی معلومات جدید به دست آوردم.

آگاهانه انتخاب می‌کردم و غذا می‌خوردم. اینکه یاد بگیری چی بخوری چی نخوری و چه غذاهایی مفیدن یا چه غذاهایی چاق می‌کنن خیلی مهمه و تاثیر داره توی سلامتی.

بعد از اینکه وارد رژیم دکتر کرمانی شدم، بشقاب غذام رو کوچک‌تر کردم. به جای قاشق غذاخوری از قاشق مرباخوری استفاده می‌کنم. غذاها و خوراکی‌ها رو وزن می‌کنم. این رژیم فقط من رو لاغر نکرد، خیلی به اطلاعاتم اضافه کرد و من رو آگاه کرد.

جلال منفرد رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
جلال منفرد رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

در کنار رژیم، ورزش کوه‌نوردی رو هم شروع کردم. توی این راه پشتیبانی دکتر کرمانی خیلی حمایتم کردن. من بهشون پیام می‌دادم و خیلی با حوصله راهنماییم می‌کردن. مثلا یک بار که از کوه‌نوردی برگشته بودم و خیلی گرسنه بودم ازشون راهنمایی خواستم و گفتن می‌تونی سینه‌ی مرغ بخوری. برای اینکه بعد از ورزش خوراکی درستی انتخاب بکنم که هم سیر بشم هم چاق نشم از پشتیبانی زیاد کمک می‌گرفتم.

انتخاب غذا به عهده‌ی خودمون بود و هر وعده‌ای که با لیستم تفاوت داشت، غذا رو جایگزین می‌کردم و به اندازه‌ای که تعیین شده بود می‌خوردم.

سعی می‌کردم یک روز در میون پیاده‌روی کنم و پنج تا هفت کیلومتر راه برم. پیاده‌روی هم خیلی توی لاغر شدنم تاثیر داشت. کوه‌نوردی هم که انجام می‌دادم و این‌ها باعث شد بدنم شل نشه و عضله‌ بسازم.

امروز که شلوار جینم رو پوشیدم و توی آینه نگاه می‌کردم به همسرم می‌گفتم چقدر تغییر کردم. چقدر حس خوبیه لاغری و خوش‌تیپی! اصلا یه لذت دیگه‌ای داره و با هیچ حس دیگه‌ای قابل مقایسه نیست.

رژیم دکتر کرمانی طوری طراحی شده که می‌تونی همه جا بهش عمل کنی. مهمونی و مسافرت فرقی نداره. دیگه توی مهمونی برات سخت نیست و کسی هم نمی‌گه چرا غذا نمی‌خوری! تعارف می‌کنی و این صحبت‌ها.

توصیه‌های دکتر خیلی عملی و مفیدن. مثلا ایشون می‌گن توی مهمونی مرغ و ماهی اولویتتون باشه، برنج نخورید، اگر کباب سر سفره بود یک سیخ بخورید! یا آقای دکتر توصیه می‌کنن از عصر به بعد میوه نخورید بهتره. من سعی می‌‎کنم به توصیه‌هاشون عمل کنم همیشه و ناراضی نبودم، همیشه نتیجه گرفتم.

من در تمام طول رژیم، قرص مولتی‌ویتامین هم مصرف می‌کردم و خدا رو شکر ریزش مو پیدا نکردم.

به توصیه‌ی آقای دکتر روغن مصرفی خانواده رو هم عوض کردیم و الان فقط روغن کنجد و زیتون استفاده می‌کنیم. الانم که رژیم ندارم باز به توصیه‌های آقای دکتر عمل می‌کنم و یه جورایی ملکه‌ی ذهنم شده.

تیم پشتیبانی دکتر کرمانی خیلی دقیق و دلسوزانه راهنمایی و پیگیری می‌کردن. اینکه من از این رژیم زده نشدم و راحت وزن کم کردم یک علتش همین پشتیبانی خوبشون بود.

هر موقع مشکلی داشتم کمکم می‌کردن. مثلا بعد از ورزش یا پیاده‌روی که احساس ضعف داشتم و نمی‌دونستم چی بخورم، می‌گفتن ماست با زیره بخور. یا خرما و سینه‌ی مرغ رو پیشنهاد می‌کردن.

همسرم خیلی بهم انگیزه می‌داد که ادامه بدم رژیم رو. بعد هم تیم پشتیبانی دکتر کرمانی با راهنمایی‌ها و حمایتشون خیلی تاثیرگذار بودن.

جلال منفرد رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
جلال منفرد رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

دوستان ورزشکارم هم که با هم کوه می‌رفتیم خیلی تشویقم می‌کردن و انگیزه‌م برای ادامه بیشتر می‌شد.

من رژیم دکتر کرمانی رو به خیلی‌ها معرفی کردم. این رژیم مدل غذا خوردن من و خانواده‌م رو به کلی تغییر داد. نه دیگه فست‌فود می‌خوریم نه غذای مضر. سعی می‌کنیم سالم‌خوری بکنیم.

حرف زدن آقای دکتر خیلی شیرینه. وقتی صحبت‌هاشون رو می‌شنیدم بیشتر انرژی می‌گرفتم. وقتی ایشون از سالم خوردن و رژیم گرفتن حرف می‌زنن انگیزه‌ی آدم برای لاغری صد برابر می‌شه.

توصیه‌م به کسانی که هنوز اضافه وزن دارند اینه که:

1- اراده‌شون رو قوی کنن

2- رژیم دکتر کرمانی برای همه با هر شرایطی مناسبه

3- به سالم‌خوری رو بیارن. مثلا اول روغنشون رو عوض کنن و ... همین قدم‌های کوچک، ما رو به هدف نزدیک‌تر می‌کنه

رژیم دکتر کرمانیرکورددار کاهش وزنکاهش وزنرژیم لاغریلاغری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید