ویرگول
ورودثبت نام
علی‌آقا
علی‌آقا
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

مسابقه: حدس بزنید...

علی حسین‌زاده | همین امروز داشتم وب‌سایتی را بازدید می‌کردم. دنبال اطلاعات خاصی بودم که نیافتم اما یکی از عناوین اصلی منوی بالای صفحه نظرم را جلب کرد. عکسش را می‌گذارم:

لیست برندگان قرعه‌کشی
لیست برندگان قرعه‌کشی

با عصبانیت گفتم «سگ تو این مملـ...».

همکارم پرسید چه شده؟ در پاسخش گفتم حدس بزن. حدس بزن عنوان اصلی «لیست برندگان قرعه‌کشی» برای وبسایت کجا می‌تواند باشد؟ (شما هم اگر ادامه مطلب را ندیده‌اید، حدس بزنید)

گفت: یه بانک؟

گفتم: نه

گفت: لاتاری؟!

گفتم: نه

دیدم اصلا نزدیک هم نیست برای همین خیالش را راحت کردم:

وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو
وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

بله. یکی از عناوین اصلی وبسایت شرکت معظم خودروسازی ایران‌خودرو، «لیست برندگان قرعه‌کشي» است.

خب، به نظرم نیاز به توضیح بیشتری نباشد. حتما شما هم تک و توک وارد فرآیند ثبت‌نام خرید (قرعه‌کشی) خودرو شده‌اید و ته ذهنتان مساله‌ای شکل گرفته است که یعنی چه؟ آخر چرا؟

راستی، این همان موضوعیست که بخاطر نقدش وبلاگ من فیلتر شد.

همکارم گفت ما شاید تنها کشوری در دنیا هستیم که وقتی به گذشته می‌نگریم انگار داریم به آینده نگاه می‌کنیم!!!

و در آخر بطور جدی (کاملا جدی) گفت اگر بایدن رئیس جمهوری شود اوضاع بهتر خواهد شد!!! (چیزی در مورد رئیس جمهوری آینده ایران نگفت!). گفتمش خودت فهمیدی چه سخن پرمغزی گفتی؟

این مطلب را برسانید به دست افرادی که می‌گویند ما قرار است هژمون منطقه باشیم!!! یا برسانید بدست نویسنده این متن. یا... البته می‌دانم پاسخشان چیست؛ خواهند گفت «افراد وابسته، برجام‌دوست و مرعوب غربی چون شما امکان ابرقدرت شدن را از ایران سلب کرده‌اند» اما چه می‌شود کرد؟ شما هرچه میخ بکوبید آنها به یک یک میخ‌ها دبه‌ای آویزان خواهند کرد!

مطلب حکومت و نیاز مردمان را هم اگر صلاح دانستید بخوانید که خیلی مناسب حال و اوضاع کنونی ماست.
واژه انگلیسی، قلم عربی، شعار: حمایت از تولید ایرانی!
واژه انگلیسی، قلم عربی، شعار: حمایت از تولید ایرانی!

پی‌نوشت: دوباره به عکس نگاهی بیندازید. بجای واژه فارسی فهرست، واژه انگلیسی لیست بکار رفته و بجای قلم فارسی، از قلم عربی در نگارش استفاده شده است (دو نقطه زیر حرف «ی»). اما اگر به مصاحبه‌ها و گزارش‌های مدیران ایران خودرو گوش فرا دهید خواهید دید که دم از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، و... می‌زنند. به کجا می‌رویم ما؟


سایر مطالب:

قرعه کشیحکمرانی خوبایران خودروسایپاخودروسازی
بیشتر مطالب این صفحه بازنشرند چون به نظرم ارزشش را دارند. علی حسین‌زاده هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید