ویرگول
ورودثبت نام
Hanieh shahba
Hanieh shahba
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

دنياي ارام #پارت دهم

منا=استاد درس تون حذف كردند

ستوده=مشكلي داشتند كه درس حذف كردند ،اتفاقي افتاده

منا=استادجلسه قبل خيلي بد باهاشون برخورد كرديد بهشون برخورد ترجيح دادند حذف كنند

ستوده=عجب ايشالله ترم بعد ملاقات شون كنيم

واي كيف كردم زماني گفت حذف كردند يكم هم به تو برخوره به هيچ جاي دنيا بر نمي خوره انگار از يك كوهي امدم پايين تا تو باشي يكم اخلاق گند تو عوض كني

منا=واي ارام نبودي ببيني قيافه شو اصلا هنگ كرده بود پلك هم نمي زد عجب صحنه ايي از دست دادي

من= همين كه ضايع شد براي من بس بود قيافه اش پيش كش

زندگي همين است گهي دين به پشت گهي پشت به زين گلهي زير رو ميشود بود و نبودت بدون اينكه حتي خودت خبر داشته باشي

من=ساعت ٨ رسيدم خانه حسابي خسته بودم همين كه به خانه رسيدم يك شام سرسري خوردم ترجيح دادم فقط بخوابم

ارمان =ارام ابجي جونم ميشه بلند شي كارت دارم

من=ارمان خواهش ميكنم كارت هر چي هست بزار برلي بعدا من خواب دارم

ارمان=باشه هر جور راحتي ميخواستم يك چيز مهم بهت بگم كه به كسي نگفتم خودت نخواستي…

درس حذفارامخانهدنياي ارامپارت دهم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید