ویرگول
ورودثبت نام
|•حدیثه صادقی•|
|•حدیثه صادقی•|
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

منِ سر به هوای عاشق!

اصلا می‌دونی چیه؟
در اصل من عاشق سفرم، عاشق اینم که همه‌ی جاهای قشنگ دنیا رو ببینم، عاشق اینم که با همه‌ی مردم دنیا حرف بزنم.
من فضولم!
دلم می‌خواد تو همه‌ی خونه‌ها سرک‌ بکشم
یکمم حسودم!
دلم می‌خواد جای همه‌ی معشوقه‌های دنیا باشم و مرد جذاب قصه‌ها به جای بوسیدن پری‌دریایی و راپونزل و سفید برفی، من رو ببوسه ...
من عاشق دشت‌های سرسبز و رودخانه‌های سحرآمیز و قلعه‌های بلند و راه رفتن تو خیابان‌های خیسِ پاریس و نشستن توی کتاب‌خانه‌ی هاگوارتز و تماشای غروب از سیاره‌ی شازده کوچولو‌ ام.
من بچه‌ام!
انقدری که هنوز هم بعضی وقتا از دل آیینه رد می‌شم و می‌رم تو سرزمین عجایب.
یکمم گیجم!
چون خیلی وقتا گم میشم و پیدام نمی‌شه،
کنارت هستماااا، ولی روحم یه جایی اون دور دورا نشسته روی یکی از پله‌های قصر و داره رقص زیبای رومئو و ژولیت رو تماشا می‌کنه ..
می‌دونی چیه؟
بخاطر دکور و رنگ و لعابش نیست،
من عاشقم،
عاشق زندگی کردن به جای همه‌ی شخصیت‌های واقعی و خیالیِ کتاب‌ها ...
#حدیثه_صادقی

https://www.instagram.com/hadisdiary/
کتابهنرداستانعشقادبیات
فارغ‌التحصیل رشته‌ی معماری، علاقمند به مرمت بناهای تاریخی، بلاگر کتاب، عاشق نوشتن، پیاده‌روی و تنبلی کردن هستم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید