ویرگول
ورودثبت نام
Hosna mahmoudizadeh
Hosna mahmoudizadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

حتی یک رویا هم شیرینه

دانلودآهنگشروینحاجیآقاپوردارمت-موزیکفارسیدانلودآهنگشروینحاجیآقاپوردارمت-ندارمپولتویبانکندارمبنزینتوباکندارمحسشمکهبگمبراتندارمماسهوشنبسازمخونهبراتخلاmusicsfarsi.com


شبی تو را دیدم در شهری بارانی می دویدی.

تو را می دیدم که مو های کوتاه و بافته ات زیر چتر پریشان است٬ هنوز هم زیبایی. تو را می دیدم آنگاه که دیگران ایستاده اند زیر باران٬ و خیس می شدند. قطرات باران ایستاده بر زمین و آسمان بودند؛ انگار زمین رو زمان می دانست که رویاست. در حالی که تو می دویدی٬ سرت را برمی گردانی و من را صدا می زنی. بی آنکه بدانم زمان در حال حرکت است می دوم و تو را در آغوش میگیرم. بدون آنکه بنگرم که جوابی جز ترکت نخواهم داشت.

اما در رویا که مهم نیست؛ تو را تا همیشه در رویا خواهم داشت.

آنگاه است که تو را دارم و عاشقت هستم.
آنگاه است که تو را دارم و عاشقت هستم.


ممنون از حمایت هاتون در پست های قبل ممنون بخاطر کامنت هاتون و خلاصه ممنون از شما ?

عاشقانهبارانبوی خاکچرا مثلا ؟آره خلاصه
داشتن اعتقادات متفاوت نباید موجب جدایی انسان های #باشعور شود!《یک ESFP :◇》
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید