ویرگول
ورودثبت نام
Khvtiri
Khvtiri
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

جام طلایی شرابم سرخ شد | به قلم محمد خطیری

در هنگام نوشتن به موسیقی Marilyn Manson - As Sick As The Secrets Within گوش داده ام و تصویری که مشاهده می فرمایید با استفاده از هوش مصنوعی Copilet ساخته شده است .


ما فرشتگان سقوط کرده ایم

آنان که در تاریکی شب پادشاهی می کنند

چه کسی قادر است در مقابل ما قد علم کند

ما نگاهمان به درخت مقدس است

درختی در قعر جهنم

با برگ هایی سرخ

با نغمه ای رازآلود

می نوشیم به احترام برگ های سرخ


مرا شبح تاریکی بخوان

از نوعی شیاطین که به خون آدمیزاد تشنه اند

عشق و احساسات در هسته سرسخت من جایی ندارند

بدنبال دخترکی هستم از نسل پادشاهی

دستور دارم خون او را بنوشم

مرا شبح تاریکی بخوان

نقابی بر صورت دارم با لبخندی که بر آن نقش بسته

نگران نباش به سرعت خونت را می نوشم

از پادشاه شیاطین سرخ می خواهم که مرا همراهی کند

دخترک را که دنبال می کنم مرا به کوچه ای خلوت می رساند

وسوسه گر ها خوب کارشان را انجام داده اند

دخترک را به نقطه دلخواهم هدایت کرده اند

موفق شدم

لبخندی بر روی صورت شبح نقشه بسته

تیغه را فرو بردم بر مرکز هستی

جایی که خون پمپاژ می شود

ترس را در چشم هایت دیدم

چقدر لذت بخش است

مقداری از خون او گرفتم

جام طلایی ام را سرخ کردم

نوشیدم

انرژی زیادی وارد هسته ام شد

به اوج لذت خود رسیده ام

تیغه ام را آنقدر بر سینه اش زدم که خون بر روی نقابم پاشید

نقاب تاریکم سرخ شد

درست همانند تیغه فولادی دو لبه ام

نفر بعدی چه کسی خواهد بود

شاید تو باشی راوی

تو مرا نوشتی

ولی ضامن جانت نخواهد بود


این متن بصورت فی البداهه به قلم محمد خطیری نوشته شده است .
شعررمانداستانجام طلایی شرابم سرخ شد
ی آدم عادی توی ی دنیای غیر عادی !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید