ویرگول
ورودثبت نام
م. ایهام
م. ایهام
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

ɴʀsᴏᴘ



music mood!
music mood!

گاهی وقتا روح خسته‌مون نیاز به استراحت داره.

نیازمنده که تخلیه بشه، خالی بشه از هر چی درد و سنگینی هست...

البته از من که گذشته، برا شما میگم؛

یه موسیقی خوب، روح تو رو جلا میده، گوش های چرکینت رو نوازش میکنه و تو رو به خلسه میبره،

به عالم خارج از معنا،

به دورترین نقاط هستی،

دنیاهای متنوع...

درست مثل کتاب...

باعث میشه از این دنیای گوه جدا بشی و غرق رویاهات باشی،

اونموقع که رویاهات قشنگ باشن،

تو هم واقعیتای تلخو میدی برن پی کارشون...

آدم وقتیکه خسته میشه،

از همه زده میشه، نیاز به پرواز داره،

اونم بدون بال با موسیقی و کتاب!

یه گوشه لش میکنه،

چشاشو رو هم میزاره و حسابی خستگی در میکنه؛

البته برای ماهایی که حالمون اووووه وضعیتش خیلی خیلی افتضاحه این روش جوابگو نیست،

برای ما موسیقی و آهنگ مرگ لازمه،

یه خواب ابدی راحت...

برای ما پرنده های کوچک این آرزوی خیلی بزرگیست ولی شدیدا بهش نیازمندیم مثل روح که به موسیقی نیاز دِرِه:!


دلنوشتهموسیقیمرگاستراحتکلافگی
من عاشق نوشتنم.. . نوشتن در تک تک سلول هایم رخنه کرده. من قوه تخیل قوی و فیلترشکنی دارم. از واقعیت ها فراری و پناهنده به رویای شبم. من عاشق نوشتنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید