ویرگول
ورودثبت نام
م. ایهام
م. ایهام
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

عاشقونهٔ قدیمی♡؛


ɴʀsᴏᴘ
ɴʀsᴏᴘ



آهنگ مورد علاقه‌ی منی
یه گنجی که نقشه چشاتو دارم پیدات کردم
اما تو توی سیاهی شبی
از کودکی تا همیشه سالهاست دنبالت میگردم
درتمام طول روز توی فکرمی
شبا توی خوابمی
قشنگترین فطرتی
ذکر عشق لبمی
من نیازی به مروارید ندارم همین
تک مروارید عشق چشات کافیه برام عزیز
هر فرانسه‌ای رو پرسیدم عطرتو نداشتن
خوشبوترین عطر تنمی
بارون که میباره یادت رو میاره
گرمی دستات رو قفل دستام میکنه
سرتو روی شونه‌م میذاره
شبا جام می پر میکنه
تا خود صبح باهات بیداره، بیداره
همین بارون زیبای تموم عمرمی
بالشت ابری نرم زیر سرمی
نخ به نخ ظریف هر پرمی
انقد که دوست دارماتو دوست دارم
نیست براشون عدد و رقمی
این روز دیروزا هر روز برا من صبری
همهه دنیایی برام یه نفری
مافیای قلبمی
چه بیرحمانه له کردی منو در عشق چشات
قطعی و صددرصد حقمی
نمیشه که چی بگم اصلا نمیتونم
ازت بگذرم حتی یه صدم ذره
بااینکه یه ذره برف رفتنی
ولی همیشه موندنی هستی
مث یه ذره طعم شیرین بستنی
همیشه خواستنی سفیدی برفمی
ملکه‌ی قلبم فرشته‌ی زمینی منی
از طرف خداجون بهترین نعمتی رحمتی
یه کادویی که هیچوقت مثلشو نگرفتم
حتی نکرده داوری
ولی قشنگترین باوری
تک به تک شب به شب همراهمی
بااینکه نزدیکمی چند قدمی
ولی هزاران فرسخ دور از منی
همیشه اینروزا گله حرفمی
دستمزد آخر کار منی
آره بعد اینهمه انتظار استتار
صبر وترس وزجر ودرد وغم
دسمتزد منی عشقم زیبای خشگلم
دقیقا از وقتیکه فهمیدم عاشق شدم
وعشقی که هزاران عشقه دارم
دیگ جوری شدم وجوری شده زندگیم که،
از قبل تاالان هیچ کلمه‌ای پیدل نکردم که
بتونه وصف کن حال دلمو از وقتیکه عاشقت شده
باور انقد دیونه شده
انقد شاد خوشحال رمانتیک شاعر عاشق مجنون بیدار وبیخیال همه وعاشق وعاشق وعااشق آره هنوز کلمه‌ای پیدا نشده ولی وقتیکه به امید خدا انشاالله رسیدم بهت بجای جمله ها وکلمه ها وحرفها وشعرها گفتم جوری بغلت میکنم باتموم احسااسم دست تو دست تو چش تو چش وصف وتعریف میکنم حال دلمو هشتاد بعدی دقیقا حس کنی آره منتظر اونروزم که دستمزدم یعنی به تو برسم عشقم دوستت دارم بینهایت مث همیشه اما متفاوت بیشتر پبیشتر تاابد 💓❤




از قدیمیا💁🏻‍♂️


łHΛM


تلگرام: @ᴀʟғx



دلنوشتهقدیمیعشقویرگولایهام
من عاشق نوشتنم.. . نوشتن در تک تک سلول هایم رخنه کرده. من قوه تخیل قوی و فیلترشکنی دارم. از واقعیت ها فراری و پناهنده به رویای شبم. من عاشق نوشتنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید