ویرگول
ورودثبت نام
منم مودی
منم مودی
خواندن ۴ دقیقه·۵ ماه پیش

منم همینطور

منم همین طور خیلی وقت ها دیگه از هر کاری در این دنیا خسته و متنفر میشم و میخواهم برم و ... برم و دیگه جایی که کسی من رو پیدا نکن . نه این کار مثل فرار کردن هستش این کاری که در ذهن داری کاملا خود خواهانه است به اطرافیانت فکر کن به کسایی که دوستت دارند . آخه کی بدبختی مثل من رو دوست داره کی میخواد نزدیک آدمی بمونه که حتی خودش هم از خودش بدش میاد هان بهم بگو کی کی دوست داره ؟

این ها حرف هایی هست که من هر روز باخودم میزنم تا خودم رو قانع کنم خودکشی راهش نیست و نباید خودکشی کرد بعضی اوقات شد از خدا خواستم من که شجاعت خودکشی رو ندارم تو که توانایی شب من رو یه سکته قلبی بده و تمام چرا انقدر ما رو اذیت می‌کنی که باعث میشه من این خشم و اندوه رو سر خودم و اطرافیانم خالی کنم تا هر روز از خودم متنفر تر شوم و بعد بیشتر این فشار خشم و غم رو به دوش بکشم و همین طور این چرخه بد و نا امید کننده ادامه پیدا میکنه تا نا کجا آباد یه حایی دیگه باید تموم بشه دیگه قبول دارید

از وقتی دانشگاه میرم سرعت زندگی انگار که رفت رو ۲ ایکس و من مدام در حال دویدنم تا بهش برسم این موضوع تا اینجا اوکی و بد نیست اما یه جایی هستش که تو از نا امیدی دیگه نمیخوای بدویی و همونجا صبر می‌کنی و می‌بینی چطور داری زندگیت رو به گند میکشی این رو به عنوان یک برادر به شما میگم وقتی سنتون بالای ۱۸ میرسه دیگه هیچکس به معنای واقعی هیچکس حتی کسایی که خیلی دوست دارند قرار نیست بهت کمک کنند قرار نیست وقتی تو وایستادی و زندگی داره با سرعت ۲ ایکس پیش میره کسی برای تو وایسته و بگه بپر بالا نه میدونم خیلی قبول کردنش سخته اما همین طوری هستش و شما در حالی که گیج هستید و نمیدونید داره چه اتفاقی برای شما می‌افته تنها و تنها تر میشید واقعا میگم تنها تنها و تنها تر مثل من :)

جوان های وطنم

خیلی از جوان های هم سن و سال من برای اینکه فراموش کنند تنها هستند و یا فرار کن از غم ها و مشکلاتی که دارند وارد روابط و دوستی هایی میشن که جز ضرر چیزی نداره این رو خیلی دیدم که دارم میگم . این حرف من خطاب به این گروه از دوستانم هست که از دبیرستان اومدن بیرون و وارد محیط دانشگاه شدن و به دلیل فشار فکری و روحی که بهشون میاد به هر رابطه و دوستی تن میدن . ببینید عزیزای من میدونم شرایط خیلی خیلی سخت و پر فشاری من خودم هم توی همچین شرایط و مشکلی هستم و میدونم شما چی میکشید اما به هر چیزی کمه اعتقاد دارید قسم میخورم اون دوستت که با هر دختر یا پسری میگرده شب ها مست میکنه و صبح ها مواد و سیگار میکشه آدم باحال و خفنی که تو میخوایش نیست و تو قطعا لیاقتت یکی بهتر از اینهاست بهت قول میدم فقط باید صبر کنی میدونم دیدن این که همه دوست هات و اطرافیانت که میشناسی و به نظر خوشحالن در رابطه هستند و تو هم احساس نیاز می‌کنی اما خیلی از این ها دروغ هست و این رو بدونبه زمانش که برسه تو هم همه این ها رو بدست خواهی آورد فقط صبر کن همه چیز با صبر بدست میاد حتی اون مرگی که ازش میترسی یا مثل من خیلی دوستش داری :)

یه موردی هم هستش باید توی یک پست دیگه ای در مورد تفاوت خلوت و تنهایی و تفاوت احساس تنهایی و تنها بودن حرف بزنم چون خیلی از این ها رو ما با هم اشتباه میگیریم که باید حواسمون بهشون باشه

در نهایت معرفی کتاب

در دوران دبیرستان که خیلی فشار زیادی از خانواده روی من بود دو کتابی اون زمان خوندم و ذهنیتم را درباره خودکشی عوض کرد و باعث شد این کار را نکنم مغازه خودکشی و ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد بود این دو کتاب رو من تاثیر مثبتی داشت اما ممکن رو همه تاثیری که روی من داشت را نگذارد یا حتی بر عکس حال رو بدتر کن پس با ذهن باز و آرام مطلاعه کنید .


رابطه دوستیمحیط دانشگاهخودکشیتنهاییرابطه
سلام منم یک مودی که داره سعی می‌کند بیشترین تجربه رو که میتونه از این زندگی بدست بیاره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید