ویرگول
ورودثبت نام
نفیسه خطیب پور
نفیسه خطیب پور
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

من، آشنا تر است.

من در حال چیدمان نقاشی هام و تلاش برای هپی بودن در این جامعه
من در حال چیدمان نقاشی هام و تلاش برای هپی بودن در این جامعه


نزدیک به چهار ماه است که سری به دریچه ی افکار نمی زنم.

و شاید امروز پوسیدگی‌های خسته از روح ، صدای بنویس بنویس می دهند.

امسال با زندگی همبازی ام، همبازیِ نمایش های عروسکی اش.

بهتر می شناسم.

عمیق تر می فهمم.

زیباتر سلام می کنم و صادقانه تر می نویسم.

رد پاها طولانی تر و دلنشینی ها دلنشین تر است.

به جزعیات شیرینِ کودکی ام فکر می کنم.

به تاب، و زنگ زدگی هایش.

به آب‌نبات های صورتی، قرمز، نارنجی.

نارنگی ها تازه تر اند.

امسال ابر ها مهربان تر اند.

دوییدن ها شاداب تر و دوستداشتن ها قلبی تر است.

من، آشنا تر است.

اجتماعی تر و با اراده تر لبخند می زند.

شجاعتش، مثال زدنی تر دیده می شود.

اشکِ کوچکِ بیچاره اش، بیگانه شده است.

من، امسال بزرگ تر است و هر چه‌ می داند ، می فهمد که هیچ نمی داند.

پس زندگی همبازی قشنگ تریست و شاعرانه ها احساساتی تر اند.

چه شعاری!

شعار ها رنگین تر اند.

امسال لذت بردن از زندگی سخت تر اما، با ارزش تر است.

نفیسه خطیب پور

@feelnafis


پ ن : نوشته ای برای گذراندن دوران اسارت در جماعت حال.

دلنوشتهداستانایرانزندگیشعر
I am talking to you to express my existence with words, maybe this is my liberation. پیج نقاشی هام: feelnafis@
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید