ویرگول
ورودثبت نام
bellgroup.ir
bellgroup.ir
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

مجموعه بلگروپ

زندگی و سلامتیو موفقیت ما از روی انتخاب های صحیح ما نشئت میگیرن

من بل هستم. از سال 1396 کارمونو در مجموعه بلگروپ شروع کردیم. فعالیت ما در جهت اشاعه فرهنگ سبک زندگی سالم و پرهیز از غذاهای ناسالم هست. بیایید برای یکبار هم شده وعده ها و میانوعده های سالم و ارگانیک را جایگزین سایر محصولات صنعتی و با عمر ماندگاری بالا کنیم. فشار خون و قند خون و کلسترول خون امان مردم این دوران رو بریده.

اصلاح صبحانه و میانوعده را با محصولات سلامت محور بلگروپ تجربه کنین

گرانولا بل

کینوابل

چیابل

کره بادام زمینی رژیمی

و سایر محصولات در وبسایت مجموعه بلگروپ قابل مشاهده است.

گ
گ


گرانولاگرانولا بارسلامتبدنسازیلاغری
من بل هستم. کار حرفه ای مو از سال 1396شروع کردم. هدفم اشاعه سلامتی و داشتن دنیایی بدون بیماری هست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید