ویرگول
ورودثبت نام
نِگارِ‌شَب؛
نِگارِ‌شَب؛
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

شب بیداری؛

امشب قراره تا صبح بیدار بمونم چون فردا امتحان فیزیک داریم و باید خودمو آماده‌تر کنم. علاوه براین امروز قراره چالش 75 روز سخت رو شروع کنم و نیاز به تغییر قوانین با توجه به شرایطم دارم.بریم این شب رو شروع کنیم.


🔷حذف می کنم: 10 تا 15 لیوان آب خوردن روزانه واقعا مسخرست. هرکس با توجه به ظرفیتش آب میخوره نمیشه که آدمو مجبور کرد. ولی خب سعیمو میکنم.


🔷اضافه می کنم: دوش های هدفمند تری بگیرم. صبح ها زودتر بلند شم. اتاقم مرتب تر باشه، به هر حال نزدیک عیدیم دیگه=)

خب دیگه باید برنامه ریزی برای امتحان فیزیک بکنم.

کتاب وزارتی:4 صفحه نخوانده ام.

جزوه: حدود 20 صفحه نخوانده ام.

مرحله‌اول: 4 صفحه وزارتی+مرورش + استراحت ورزشی

مرحله‌دو: 10 صفحه اول جزوه+مرورش + استراحت ورزشی

مرحله‌سه: 10 صفحه دوم جزوه+مرورش + استراحت ورزشی

پ.ن: ساعت از 4 گذشته.

یعنی یجوری دارم جزوه رو با آرامش میخونم انگار صد سال بهم وقت دادن برای امتحان. خدایی کاری که کلی وقت بخوادم تو شب سریع تموم میشه. نمیدونم چرا توی روز انقد زود میگذره توی شب انقدر دیر. به هر حال آدم یه وقتایی نیاز داره برای خودش یواشکی تا صبح بیدار بمونه. واقعا این یه نیازه و چند وقت یبار باید انجامش بدی. تا با خودت تنها باشی و به کارای مورد علاقت بپردازی. تصمیم گرفتم 10 صفحه دیگه جزوه رو فردا بخونم.

شب خوبی بود و به اشتراک گذاشتنش بیشتر:)

بوس به کلتون. میبینمتون؛

شبروزمرهیادداشت روزانهصفحه جزوهمرورش استراحت
- از دل تاریکےام ماه خواهد تابید!🤍'
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید