ویرگول
ورودثبت نام
فرهاد امین لو
فرهاد امین لو
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

سخنان دواین جانسون ملقب به راک

آیا تا به حال به کاهش سرعت فکر کرده اید؟

من به شما خواهم گفت، هر چه کمی بزرگتر می شوم، بیشتر و بیشتر متوجه می شوم که تعادل چقدر مهم است، توجه آگاهی چقدر مهم است. و من واقعاً سعی می کنم با همه چیزهایی که دارم این کار را تمرین کنم. فکر می‌کنم این به من این امکان را داد که افراد بیشتری را وارد کنم که در کاری که انجام می‌دهند باهوش‌تر و بهتر از من هستند، بنابراین آنها می‌توانند به پیشبرد کسب‌وکارها کمک کنند.

یافتن تعادل بسیار مهم است، در غیر این صورت کار مداوم می تواند شما را خسته کند.

من سعی می کنم آن تعادل را پیدا کنم! این واقعا مهم است که مطمئن شوید که از بخش سلامتی مراقبت شده است! در عین حال فعالیت را دوست دارم و حرکت را دوست دارم. من انرژی و عمل را دوست دارم. و من دوست دارم صبح با خورشید بیدار شوم - گاهی اوقات می توانم خورشید را شکست دهم! نه اینکه من در رقابت با خورشید باشم، زیرا در غیر این صورت نیاز به درمان دارم! (جهت خنده) اما من دوست دارم روزم را شروع کنم. تناسب اندام همیشه بخشی از سبک زندگی من بوده است.

تناسب اندامسبک زندگیپرورش اندامورزشکراسفیت
مربی تیم عملیاتی ورزشی آتش نشانی استان قزوین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید