ویرگول
ورودثبت نام
دختری با کفش های قرمز
دختری با کفش های قرمز
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

وقت خالی ...

من همیشه خودم بودم

میدونی یعنی چی؟ یعنی خودم برای خودم بودم! و کافی بودم و همینی بودم که باید می بودم..

تا بحال پیش نیومده کسی برای من کاری انجام بده نمیدونم متوجه منظورم هستی یا تو از اون دسته آدمهایی هستی که دیگران حاضرند برایت کاری را انجام دهند و تو سرانجام از به چیزی که خواستی رسیدی...

من نه! من همیشه خودم برای خودم انجامش دادم سخت ترین کارها رو تنهایی پیش بردم آشنا نداشتم از خانواده پولدار نبودم و چه بسا دغدغه های خانواده ام رو هم داشتم

حالا وقت خالی میخوام تا یکم از بار سنگین همه ی کارهارو به تنهایی انجام دادن شونه خالی کنم اما نمیشه...

من فقط یکم وقت خالی میخوام بین اینهمه دوندگی و نرسیدن

کاش میشد نشست و نظاره گر بود و همه چیز درست میشد...دقیقا عین اونهایی که همیشه کسی را دارند که برایشان کاری را بکند...فقط برای آنها!

روزمرگیخستگیافسردگیرها شدن
تو روزای بارونی، برخلاف همه همیشه خوشحال ترینم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید