ویرگول
ورودثبت نام
مینا گروسی
مینا گروسی
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

دیگه لاغر شدن سریع و بدون ورزش یه رویا نیست

من از زمانی که خودم رو می شناسم و یادمه اضافه وزن داشتم و استخون بندیم درشت بودش. توی دوران بچگی همیشه بخاطر اینکه از لحاظ جثه از بقیه هم سن و سالام درشت تر بودم احساس خجالت می کردم و همیشه حس تفاوت بهم دست می داد که چرا من با بقیه فرق دارم! چرا من نمی تونم اندام زیبا و جذاب داشته باشم و هر لباسی که دوست دارم رو بپوشم؟ یادمه از سن دبیرستان شروع کردم رژیم گرفتن و ورزش کردن شدید که به اون اندام رویایی که همیشه توی ذهنم بودش برسم. یه مدت شنا می کردم یه مدت پیاده روی می کردم یه مدت می رفتم توی پارک بدمینتون بازی می کردم، باشگاه ثبت نام کردم و کنارشم انواع و اقسام رژیم های من در آوردی رو گرفتم یادمه دو باری رفتم پیش دکتر تغذیه ولی اصلا نتونستم برنامه رو رعایت کنم و حین رژیمم ضعف می کردم و حالم بد می شد. یه رژیمم گرفتم که انقد تهیه مواد غذایی داخل برنامه سخت و گرون بودش نتونستم از پسش بربیام. از زمانی که دو تا دخترمو زایمان کردم که یک دفعه 23 کیلو وزنم رفتش بالا و این موضوع حال منو بدتر کردش.

ورزش هم اصلا بهم جواب نمی داد راستش یه مدت خوب لاغر می شدم ولی بخاطر شرایطم که هم شاغل بودم و هم دو تا بچه داشتم نمی رسیدم بخوام ورزش منظم داشته باشم و یه رژیم غذایی خاصی رو دنبال کنم

یادمه دیگه انقد ناامید شده بودم و اعتماد به نفسم اومده بودش پایین که خودمو دوست نداشتم و از همه جمع ها فراری بودم و خودمو توی خونه حبس می کردم که کمتر خجالت بکشم. زن داداشم که متوجه شده بودش من چقدر توی عذابم بهم گفت که من یه جایی رو میشناسم که می تونیم بریم بدون ورزش و رژیم لاغر بشیم حتی توی یه جلسه!!! من که خشکم زده بودش گفتم چجوری آخه مگه میشه؟ گفت آره میشه خواهر من رفته توی دو جلسه 18 کیلو کم کرده!!! حتی توی جلسه اول هم سایزش کم شده. بعد توضیح داد که با دستگاه میشه لاغر شدش. من که تا اون موقع اصلا چیزی درباره لاغری با دستگاه نمی دونستم ازش خواستم بهم توضیح بده. بهم گفت که یه دستگاهی هستش به اسم کرایولیپولیز این دستگاه رو روی بدن می ذارن اونجایی که می خوای آب بشه بعدش این دستگاه سرما تولید می کنه و ازین طریق هم می تونه سلول های چربی رو از بین ببره بعضی از دستگاه ها هم هستن که از امواج رادیوفرکانسی استفاده می کنن و چربی ها رو گرم میکنن و از بین میبرن. من که ذوق زده شده بودم و به دنبال یه راه خوب و آسون و مقرون به صرفه واسه لاغریم بودم با زن داداشم رفتیم دکتر و به طور عجیبی توی همون جلسه اول من دو سایز کم کردم و از ذوق نمی دونستم چیکار کنم. بعد تموم شدن جلسات من 20 کیلو کم کردم و 4 سایز لاغر شدم اونم بدون ورزش و هیچ سختی....

لاغری با دستگاه خیلی جواب می ده البته برای کسایی که چاقی مفرط نداشته باشن عالیه... تجربه خیلی خوبی داشتم دوست داشتم با شما هم به اشتراک بذارم تا اگر به یک نفر هم که مشکل و دغدغه منو داره کمکی کرده باشم

ورزشاضافه وزنرژیم غذاییمواد غذاییلاغری با دستگاه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید