ویرگول
ورودثبت نام
رایزن
رایزن
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

از وظایف یک شهروند: گزارش افراد مشکوک

من خواستم با جلال و بهنام و سپهر با رعایت ادبم شورا کنم، اما اینها مسخره‌ام کردند. وقتی در فضای عمومی از این رفتار جلال شکایت کردم، دسته جلال به همراه خود جلال و سپهر و بهنام باز هم مسخره‌ام کردند.

از ویرگول خواستم دخالت کنه. ویرگول جان ترسید و مرد.

اما اینها در ادامه پا رو فراتر از حد خودشون گذاشتند و اسلام رو تحریف کردند. در این متن اسلام رو تحریف کرد و اون دو نفر ازش حمایت کردند. وقتی هم که ازشون می‌پرسم قبول دارید اسلام رو تحریف کردید یا نه، باز هم با مسخره‌بازی از جواب دادن طفره میرن.

این سه نفر خیلی مشکوک‌اند. اینها با قلمشون اسلام رو تحریف میکنند. این سه نفر بخشی از جریان تحریف‌اند.

چرا این کار رو میکنند؟

دو حالت داره.

حالت اول اینه که سه تا کله پوک باشند که به خاطر اینکه نگن اشتباه کردیم، دارن روی باطل خودشون پافشاری میکنند.

حالت دوم اینه که دشمن باشند.

نمیگم با سرویس‌های جاسوسی دشمن در ارتباط‌اند. اما ممکنه با اسلام و نظام اسلامی دشمنی داشته باشند و نقشه‌شون برای تخریب اسلام دقیقا همینه که خودشون رو مدافع اسلام جلوه بدن و بعد اسلام رو تحریف کنند.

من به عنوان یه شهروند وظیفه دارم این سه نفر رو به سازمان‌های اطلاعاتی نظام گزارش بدم. باید مشخص بشه این سه نفر چرا این کار رو می‌کنند.

اگه جلال و بهنام و سپهر تا صبح شنبه به سوالی که در ادامه میاد، جواب نداده باشند، با مسئولان پایگاه سپاهی که توش دوران خدمتم رو می‌گذرونم، در مورد این سه نفر و این تحریف علنی اسلام صحبت میکنم.

سوال اینه:

هنوز هم معتقدید با از بین رفتن نظام معنایی ساخته آخوندها اسلام از بین میره؟

منتظر جوابم.

پ.ن 1: من کاملا جدی‌ام. به خودشون میگم این متن رو بخونند. اما اگه نخوندن، هر کسی که صلاح اون سه نفر رو میخواد، ازشون بخواد این متن رو بخونن و به سوال من جواب بدن. ممنون میشم.
پ.ن 2: ویرگول که در حفاظت از کاربرانش در برابر قلدری دسته جمعی رید. ببینیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسداری از اسلام چه کار می‌کنه؟
حق الله
در کار کلام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید