ویرگول
ورودثبت نام
زهرا
زهرا
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

برای اِن

اژدهای کوچک گفت: برگ ها دارن می میرن.

پاندای بزرگ گفت: ناراحت نباش، طبیعت با پاییز بهمون نشون میده چقدر رها کردن می تونه زیبا باشه.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رها کردن بعضی آدم ها برای من واقعا غم انگیزه. دوست دارم در زندگیم نگهشون دارم و اون ها هم واقعا از بودن کنار من لذت برند ولی بعد از مدتی کوتاه وقتی پیامی دریافت نمیکنم متوجه میشم که باید رهاشون کنم. باید رها کنم چون هر گونه تلاشی برای نگه داشتنشون در زندگیم موجب درد و رنج بیشتر من میشه.

سخت ترین قسمت رها کردن و جدایی وقتیه که آینده ت میاد جلوی چشمت. یک خونه ی خالی که فقط خودت در اون هستی. فقط خودتی و میدونی اون بیرون هیچکس منتظرت نیست.

من از این صحنه وحشت دارم. از تصور این صحنه دچار حمله پانیک میشم.

تنها بودن برام ترسناک نیست ولی دونستن اینکه هیچکس منتظرم نیست. هیچکس دوستم نداره و برای هیچکس ذره ای اهمیت ندارم وحشت آوره.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رها کردن زیبا نیست پاندای بزرگ، حداقل در این لحظه که دارم مینوسم واقعا زشت، وحشتناک و آزاردهنده ست.



جداییاضطرابمرگدرد و دلتنهایی
گاهی نوشتن تنها راهیه که میتونم با احساساتم صادق باشم و بفهمم چه حسی دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید