ویرگول
ورودثبت نام
Zelda.z.d.x
Zelda.z.d.x
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

نگهبان تاریک زمین

پارت 18

من

همه حالشون خوبه؟.

همه

اره خوبیم.

اصلان

بانوی من خیلی بدی کلی ترسیدم فکر کردم میخوای من و بکشی.

من

اصلان احمقی؟چرا باید بکشمت ،من چند بار باید ذکر کنم که بیکار نیستم مردم و روی هوا بکشم تازه بیکارم بودم اجازشو نداشتم،واقعا به نظرت جون دارم که یک دور دیگه خدای بزرگ و اعصبانی کنم؟!.

ایزومی یک صندلی بزار و گاگیوم رو بزار روش و قفلش کن نتونه تکون بخوره تا ببینم دقیقا اینجا چی کار داشته و چرا؟.

اصلان

معلومه امده بود منو ببره دیگه.

من

خوب یه چیزی بخوره تو اون سرت نمیخوای بدونی اصلا چرا مثل کنه دنبالته که تا دنیای مردگان هم امده،هان.

وایو

ولش کن زلدا خنگ ،خنگه دیگه نمیشه کاریش کرد.

فیفی

اقای وایو لطفا ادب را رعایت کن اقای اصلان خیلی هم ادمه خوبیه.

هانا

فیفی وایو ساما نگفت که بده گفت خنگه.

هیکا

هر دوتون بس کنین الان وقت بحث در این باره نیست.

مت

وای از دست شما دخترا ،توهین نباشه.

کن

مت با دخترا مشکلی داری ،بانو هم دختره محض یاد اوری.

ابروی

نه مثل اینکه ادب حالیت نیست مت.

مت

چه دعوا دارین دعوا کنیم، تازه بانو با همه فرق داره.

کن

بچه ها الان وقتش نیستا.

چیارا

خفه شینننننننننننننن،دارین رو مخ خواهر میرین،فهمیدین یا از سرخدمه مستر ایزومی بخوام حالیتون کنه هان.

ایزومی

من قرار نیست به حرف تو گوش بدم و به عنوان مسئولتون بعدن به خاطر این اتفاق خوب تنبیهتون میکنم با تمیز کردن کل قصر به تنهایی و اگه خوب تمیزش نکنین تو روزتون فرداش باز باید به تنهایی یه بار دیگه انجامش بدین.

هانا

ایزومی ساما لطفا نه میمیریم از خسته گی،نگاه همه دارن تایید میکنن.

ابروی

بانو شما یه چیزی بگین.

من

مسئول اونهههههه.

اه هواسم نبود این سه تا از ترس پشت من قایم شدن.

من

تاکا،ایزاوا،روما همه چی الان خوبه اصلان جای نمیره پس اروم باشین برین پیش سونیا.

خوب حالا گاگیوم ،اه داره بیدار میشه.

من

سلام بهت گاگیوم.

گاگیوم

تو کدوم خری هستی که اینقدر قدرت داری هان ،بماند که من امادگی نداشتم وگرنه تو پرو پرو نمیتونستی جلوم بشینی،بهتره اون کورمین و بهم بدی.

من

هی من نگهبان تاریکم و اینکه تا نگی اون کورمین که اسم داره اصلانه رو واسه چی میخوای قرار نیست هیچی رو جلو ببری.

گاگیوم

هر کسی هستی واسم مهم نیست کار منننننننننم ببببببببببببههههههههههههه تو مربوط نیسسسسسسسسسسست فهمیدی.

من

خوب په تا ابد همین جا میشینی.

هان داره قدرتش رو ازاد میکنه چه زیاده با با،ایزومی اتیشش رو خاموش کن.

گاگیوم

هان قدرتم چی شد.

من

این قلعه ی بدرد نخور میتونه هر کسی رو یا هر چیزی رو ببلعه.

گاگیوم

لعنت بهتتتتتتتتتتتتت.

من

خوب په من میرم باز بخوابم.

گاگیوم

لل..ل..لط...ط....لطفا وایسا.

اه چرا زد زیر گریه.

گاگیوم

خواهش میکنم عشقم و گم کردم یه ساله دنباله این کورمینم چون قدرت زیادی داره میتونه پیداش کنه اون رو توی یکی از قبرستان های پادشاهی زمستان شیطانی گم کردم.

این شبیه گاگیوم هیوکلشو دوبرابر تصور کنین
این شبیه گاگیوم هیوکلشو دوبرابر تصور کنین
اینم شبیه قبرستانه
اینم شبیه قبرستانه

این پارت چطور بود؟




تنهاییقدرتداستانغمگینداستان بلند
تاریکی را ببلع تا تبدیل به تاریکی نشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید