ویرگول
ورودثبت نام
Zelda.z.d.x
Zelda.z.d.x
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

نگهبان تاریک زمین

پارت 12

فردای ان روز چشمام به قدری پف کرده بود که اصلا نمیتونستم بازشون بکنم،ایزومی با کلی تلاش و کلی یخ تونست کاری کنه که بتونم چشمام رو باز بشن ،البته به اندازه مورچه،یکی داره در میزنه ،هان صدای اصلانه.

اصلان

خانم میتونم بیام توی اتاقتون باهاتو کار مهمی دارم؟

من

بیا تو فقط دیدیم ،نخند جان من.

اصلان

پففففففففففف....ها ها ....... ههه خانم ..... هه...چقدر مگه گریه کردی که به این روز افتادی؟خیلی بانمک و ناز شدین ،کسی این جوری ببینتتون اصلا به ذهنش نمیرسه کار دیروز کار شماست.

ابهتم رفت تو چاه ،حالا گفتم بهم نخنده اینقدر میخنده،نمیگفتم چقدر میخواست بهم بخنده؟یکی میگه با کله بکوبمش به دیوار ولی نمیشه چون فعلا به اسمم قسم خوردم ازش محافظت میکنم،نمیتونم خودم پاشم بزنمش که،هان ایزومی چرا داره میره به طرفش.

گومممممم............

اصلان

اخخخخ چرا میزنی تو؟

ایزومی

خوب میخوای همین جوری به زلدا بخندی منم بشینم نگاه کنم،برو خدا رو شکر کن ،نکشتمت.

اه پرایم ریخت ایزومی بدون بانو اسم و خطاب کرد،خوابم نه.

اصلان

من به اون خندیدم به تو چه؟

ای وای داره دعوا میشه،ولی اصلانم بهم نگفت ایشون،واو.

ایزومی

اون ارباب منه و تحت محافظت من نمیزارم،کسی مثل توی بی اصل و نسب بهش بخندی.

هوی هوی داره از چشماشون اتیش میباره.

اصلان

خودش که مشکلی نداشت،زلدا تو از این که من خندیدم ناراحت شدی؟

هوی هوی منو نکشین وسط ،من حوصله ندارم.

ایزومی

بانو زلدا شما ناراحت شدین نه؟

هان چی شد،من الان چی بگم،حس میکنم زندگیم به جوابم بستگی دارههههههههههه.

من

ام...... خوب فکر میکنم هم ناراحت شدم همه نه،راستی ایزومی صبحونه موخوام لطفا،تازه اصلان تو مگه کار من نداشتی؟

ایزومی

هی الان میرم امادش کنم.

اصلان

اه اره داشت یادم میرفت.

اخی همه چی ظاهرن حل شد ،چقدر باهوشم نه تای ،هی.

اصلان

خوبه فرستادیش رفت ، خانم زلدا میخواستم ازت درخواست کنم به عنوان زیر دستت قبول کنی،خوب یعنی میخوام برای شما کار کنم.

ده باز اینا رفتن تو مود احترام که.

من

اصلان نگاه من نه میشناسمت نه هیچی ،اگه اینو میخوای من فقط حاظرم با یه پیمان یه طرفه قبولش کنم که تو تبدیا به یه برده میشی ها.

اصلان

ام......................... خوب اشکال نداره قبولش میکنم ،فقط پیمانو با قلب من بنویسش لطفا.

من

هان؟اصلان زده به سرت همه میدونن گوی جادوی همه داخل قلبه واسه همین مهم تریم عضو بدن تمام کسانی که جادو دارنده .

اصلان

خودم میدونم اما لطفا.

من

باشه،اما بعدا از من دلخور نشی ها.

اصلان

باشه .

من

پس شروع میکنم.

من زلدا اژدهای شیطانی با زنجیر های بردگی قلب تورا به زنجیر میکشم و ارباب تو میشوم،تو حق نداری بدون اجازه من از قلعه خارج شوی و باید از دستورات من پیروی کنی و همین طور جادوی تو فقط به خواست فعال میشود، اگر سرپیچی کنی مجازات میشوی با دردی مثل خوردن اب سوزان و اگر می خواهی زنجیر پاره شود باید با دستان خود قلب من را سوراخ کنی ،ایا تو حاضری برده من بشی اصلان؟

اصلان

بله حاضرم.

یکی از دوتا شکل اژدهایی  اژدهای سیاه
یکی از دوتا شکل اژدهایی اژدهای سیاه


خانمعلمی تخیلیداستانشادیغمگین
تاریکی را ببلع تا تبدیل به تاریکی نشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید