ویرگول
ورودثبت نام
Zelda.z.d.x
Zelda.z.d.x
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

نگهبان تاریک زمین

پارت 14

من

خوب فکر کنم ،موقع اونه که سه نفر رو بهتون معرفی کنم ،تودو ،تئو ،شینزو ،بیاین خودتون رو معرفی کنید.

تودو

سلام به همگی من شیطان مرگ هستم و خیلی جذاب، در خدمتم.

شینزو

های های منم شینیگامی سومین شاهزاده خانم شینیگامی هام با رده ی داس مرگ که گوی داسم روح های که میکشه رو میگیره به قدرت من وقتی که بخوام تبدیل میکنه،ها ها هااااااااااااااااااااااااا.

تئو

به نظرم یکمی وقار برای خودتون نگه میداشتین.

من شیطان زندگی هستم ،از دیدنت خوشحالم زلدا.

تنها کسانی که فقط به اسمم صدام میکنن .

تودو

باید جلو این مراقب باشین از هیچ کس جز زلدا خوشش نمیاد تمام کاراش بر اساس اینکه زلدا اینو میخواد په اینه، اینو نمیخواد پس نیست.

اصلان

پس کشتن جادوگرا اینم همشون خواسته بانو بوده؟اوه راستی از دیدن دوبارتون خوشحالم توی خاطرات زلدا ترسناک تر بودین.

ایزومی

بهتر که هیچ تاتون فکر اذیت کردن زلدا یا سرپیچی ازشو به سرتون نزنه.

شینزو

هی بچه ها این زیادی قدرت منده میتونه نابودمون کنه و اینکه اصلان جان تئو اگه زلدا از یکی بیش از حد اعصبانی و گیج بشه، خودش دست به کار میشه،تازه چیزی که تو دیدی خوبه ،خودش اعصبانی بشه و بدون کمک ما بخواد کاری بکنه ترسناک ترم هست.

تئو

نگران نباش هیچ کس قرار نیست اینکار رو بکنه که اگه بکنه واسه زلدا نباشه خودم قبل از تو حساب اون فرد رو میرسم.

من

حالا ساکت بشین،اوف من اینارو بهتون معرفی کردم ،چون اونا جزوی از وجود من هستن که روح مرده ی من و سرپا نگه داشتن ،هنوز دو پیمان زندگی مونده که پیداشون نکردم تا بتونم پایدار بشم،واسه همین اگه یه وقت مخم بی دلیل از کار افتاد فقط یه جایی زندانیم کنین و اینکه تودو و ایزومی قرار اینجا باشن و اگه نیاز شد ،مراقبتون باشن ،فهمیدین؟

روما

خاله خودت که هستی چه نیاز به اوناست؟!.

من

خوب من به دلایلی باید یه مدتی برم به کاری برسم و برگردم و شینزو و تئو رو میبرم.

تاکا

خاله نمیشه یکی دیگه بره؟

من

نه نمیشه ،پس اصلان ،ایزومی،تودو مراقب هم دیگه و بچه ها باشین ،من میرم.

ایزومی

خودم تنها هم کافیم بانو نگران نباش.

اصلان

حتما خانم.

تودو

باشه زلدا ولی نمیشه منم بیام؟

من

نه نمیشه،بای بای .

  • خوب بوده تا اینجا؟؟؟؟



داستانغمگینشادیماجراجویی
تاریکی را ببلع تا تبدیل به تاریکی نشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید