ویرگول
ورودثبت نام
Gandalf The White
Gandalf The White
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

داستان (bloodFire) بخش دوم

بخش دوم

_سلام ببخشید میتونم اسمتون رو بپرسم؟؟

-آره اسم من سم عه

_خب آقای سم شما چطوری تونستین با ما ارتباط برقرار کنین؟

-خب راستشو بخوای من توی دیتابیس این پیام رسان پیام هام رو ادیت کردم و تاریخ اشون رو به تاریخی که شما هستین تغییر دادم

حالا میتونیم با هم حرف بزنیم من از آینده و شما از گذشته

_آقای سم ببخشید درمان این بیماری چی هستش و چجوری منتقل میشه ؟

-هنوز اطلاعات دقیقی ندارم ولی از طرق مختلفی میتونه انتقال پیدا کنه

_مثلا؟

-مثل اگه فردی کسی رو که بیمار هستش لمس کنه مبتلا میشه و اگه اون فرد بیمار گازش بگیره خیلی سریعتر منتقل میشه و باعث مرگ میشه .

بعد از دقیقا 25 ساعت کسی که مرده بیدار میشه و هیچ چیزی یادش نیست و مغزی نداره هنگام مرگ باکتری ها مغزش رو ذوب میکنن ولی دردی احساس نمیکنه چون مرده

بعد از اون مرده متحرک ما، توسط غریزه کنترل میشه تاجایی که ما میدونیم غریزه اش فقط واسه کشتن کسایی که ضربان قلب دارن ولی خودشون ضربان قلب ندارن و قلبشون نمیزنه

یعنی اگه کسی قلبش ضربان نداشته باشه توسط اینا شناسایی نمیشه پس با افراد مرده و ربات ها و خودشون کاری ندارن

در فکر اینیم که بتونیم یجوری کلک اشون رو بکنیم ولی فعلا که کار خاصی نتونستیم بکنیم

_شما الان توی چه سالی هستی؟؟

-ما توی سال 2028 هستیم

_خب یعنی شما توی 6 سال نتونستین کاری کنین با این ویروس؟

-راستشو بخوای فقط همینایی که گفتم رو فهمیدیم ولی شما خودتون هم با covid-19 کاری نتونستین بکنین نزدیک 4 ساله

_بله درست میگین

-خب من دیگه باید برم فعلا خداحافظ

_خدانگهدار

_سلام حاجی چه خبرا؟ خبری که از این بیماری نشده؟

+نه دادا خبری نیست ولی من هنوز تو شوک ام

_وایسا این اسکرین شات ها رو برات بفرستم واسه اون یارو عه که از آینده پیام داده بود

+اوکی بفرست بخونم

چند دقیقه بعد

+ یعنی چی یعنی الان هرکی به اونا دست بزنه مریض میشه ؟ بدبخت شدیم رفت

_آره ولی اونا به کسایی که ضربان قلب ندارن کاری ندارن و خود اونا هم قلبشون نمیزنه پس به همدیگه کاری ندارن یا باید بمیری یا مثل خودشون بشی

+باید اینو به وزارت بهداشت بگیم

_ولی اونا که حرفای مارو باور نمیکنن ، میگن اینا چرت و پرت محضه، حاضرم روش شرط ببندم که حتی خانواده هامون هم حرفامون رو باور نمیکنن

+آره راست میگی، خیلی دردناکه که راست بگی ولی همه فکر کنن دیوونه ای !(سس ماست داشت J)

_تکلیف چی هست حالا؟

+ازش بپرس ببین توی اون تاریخی که اونا هستن چند نفر تو جهان زنده موندن؟

_باشه

_سلام آقای سم شما و چند نفر دیگه توی تاریخ خودتون زنده هستین؟

-سلام من و 100 عضو تیم ام بقیه همه تبدیل شدن به هیولا

_یعنی شما کلا 101 نفر هستین؟

-بله درسته

_توی 6 سال همه مردن یعنی؟

-درسته

داستانbloodfireبخش دومداستان کوتاهمرگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید