ویرگول
ورودثبت نام
جواد عرب صاحبی
جواد عرب صاحبی
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

من عاشق او بودم و او عاشق او بود

من عاشق او بودم واو عاشق او بود
من عاشق او بودم واو عاشق او بود


این قلب ترک خورده ی من بند به مو بود 

من عاشق او بودم و او عاشق "او" بود 

باشد که به عشقش برسد هیچ نگفتم ،

یک عمر در این سینه غمش رازِ مگو بود !

من روی خوش زندگی ام را که ندیدم

هر روز دعا کرده ام ای کاش دو رو بود

عمر ِکم و بی همدم و غرقِ غم و بی تو 

چاقویِ نداری، همه دم  زیر گلو بود 

من زیر سرم سنگ لحد بود و دلم خوش ،

 او زیر سرش نرم شبیه پر قو بود ...💔💔💔

#سید_تقی_سیدی

شعرجواد عرب صاحبیغمگینتنهایی
طلبه سطح ۳ حوزه علمیه _ مربی حفظ تخصصی قرآن کریم _ پژوهشگر ادیان و مذاهب _ پژوهشگر غرب شناسی _ شیطان پرستی _پژوهشگر منطقه قفقاز_ مدرس دوره های عملیات روانی _ ترور آنلاین _ غرب شناسی استراتژیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید