ویرگول
ورودثبت نام
سینا زمانی
سینا زمانی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دل نوشته?

سلام میخوام یه سری حرفا بزنم ک هممون انجامش میدیم و ولی از بقیه میخوایم اون کارو نکنن و ازشون عصبی و ناراحت میشم.الان میخواین بپرسین اون کارا چیه اون کارا اون حرفا همین چیزایی ک زیر میگم امیدوارم بخونید و روتون تاثیر بزارع و عملیش کنید اونم ن به "حرف"

–مادری میگفت من چهار فرزندم را در تنها اتاق منزل کوچکم بزرگ کردم،اما حالا آنها در چهار منزل بزرگ خود برای من یک اتاق کوچک ندارند...

–‏‏درد سرطان رو یه سرطانی میفهمه!‏نبود مادر رو یه مادر از دست داده میفهمه!‏نعمت آزادی رو یه زندانی میفهمه!‏نعمت سلامتی رو یه بیمار میفهمه!‏قدر ثانیه ها رو یه اعدامی میفهمه!‏درد عشق رو یه عاشق میفهمه!

–پیرمردی میگفت: پیر شی ولی نوبتی نشی!گفتم: یعنی چی؟گفت: یعنی وقتی دیگه قادر به انجام کارهات نیستی، بچه هات برا نگهداری ازت نوبت تعیین نکنند و باهم دعوا کنند.

–تلاش برای تربیت بچه ها بی فایده است،آنها در نهایت شبیه ما خواهند شد.خودمان را تربیت کنیم آنها هم تربیت خواهند شد.

–انشاي پسر بچه آلماني به پدر رفتگرش?

?پدر عزيزم من به خوبي ميفهمم که بسيار با شرف است آن کس که انسان باشد و بين آشغال ها نان پيدا کند،تا آن کس که آشغال باشد و بين انسانها نان پيدا کند...!!!!!(اين متن برنده جايزه در آلمان شد)

امیدوارم لذت برده باشین و دلهای قشنگتون با عمل کردن این کارا قشنگ تر بشع??❤



مادرپدرنیکی کردنقدر همو بدونیمدل نوشته
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید