ویرگول
ورودثبت نام
الف فجر
الف فجر
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

تجربیات خواندنی

طبق کلیشه های فضای مجازی این اولین پست ویرگول من هست! آشنایی خیلی کمی با این محیط دارم اما برای دوری از فضای مسموم بقیه شبکه ها تصمیم گرفتم به جایی کوچ کنم که توجه مردم به نوشته ها باشه نه نویسنده ها! (سلام البته!)

دوست دارم یک سری از اتفاقات مهمی که تو زندگیم افتاد رو در قالب انشا-دل نوشته هایی کوتاه باهاتون به اشتراک بذارم و درسی که ازش گرفتم رو به عنوان پایان بندی متن استفاده کنم . شاید بی مقدمه شروع کنم شاید هم مفصل توضیح بدم اما مهم ترین بخش همون پایان بندی خواهد بود.

همچنین دوست دارم که داستان های بقیه رو بخونم و خودم هم درس بگیرم.

اگه علاقه مند هستید بیاین و بهم بگین تا با هم مسیر خوبی رو آغاز کنیم.

ارادتمند شما، فجر...

دل نوشتهتجربهنوشتنشعرنقاشی
دانشجو هستم. علاقه مند به هنر، نقاشی، نوشتن، فکر کردن...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید