ویرگول
ورودثبت نام
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
خواندن ۱ دقیقه·۲۳ روز پیش

.•۷• گـــــ🌸ـــــل

صبحتون مثل این گلای محمدی خوشبو باشه.

و ادامه پروسه شکست خوردن من در برنامه ریزی و اجرای اون 😁

الان باید تست بزنم گل پرپر می کنم 😎

کنکورو که کلا قیدشو زده بودم ولی بقیه برنامه های آدمم می ریزه بهم کلا آدم نا امید میشه.

دییشب دو تا خبر خوب شنیدم البته یکیش یکم ترس به بدنم انداخت اونقدری که هنوزم تو فکرم.

نمیدونم براتون پیش اومده که یه خبری ظاهرا خوب باشه ولی شما رو بترسونه و دنبال خودش چرا اما چگونه اگر بیاره؟

میگم ولش کنم تهش بشه هر چه پیش آید خوش آید؟

بعدش میگم نمیشه که باید رو حساب و کتاب باشه.

تصمیم الانم اینه با خبر خوشه موافق نیستم میخوام ردش کنم ولللللیییییی

به روش نمیارم فکر نمی کنم طرفم بفهمه ته دلم چه خبره همینجوری سر به زیر خانم دنبال کارم میرم اونم فکر کنه من باهاش همراهی می کنم.

واقعا الان تو شرایطی نیستم که دوباره امیدم ناامید بشه

ترجیح می دم در ناامیدی برم جلو

خاطرهروزمرگیدلنوشته
۱
۰
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید