ویرگول
ورودثبت نام
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
خواندن ۱ دقیقه·۲۲ روز پیش

.•۸• فرامـــــ🤌ــــوشی

سلاااام 🥰

امروز کلا یادم رفته بود که متن ننوشتم🫣 البته یکمم سرم شلول بود ولی نه اونقدری که نتونم چند تا کلمه بچینم کنار هم.🙃

بعدش به ذهنم اومد که من کلا آدم فراموش کاریم ولی نمی دونم چرا این اتفاقات بد یادم نمیرم یا لحظاتی که یه نفر ناراحتم کرده. 🤔

نه تنها خاطراتش یادمه بلکه بقدری برام زندن که همون احساس ناراحتی غم یا نفرت و خشم رو دوباره نشون میدم بدون کوچکترین کم و کاستی 😟

شاید یه وقتایی این فراموشی اذیتمون کنه ولی واقعا واقعا نعمت بزرگیه. خدا ازمون نگیرتش.... من که حاضرم الان آلزایمر بگیرم ( البته ترجیحم میدم بعدش برم زیر کامیون 🤣 دوست ندارم سربار بقیه باشم.

یه لحظه یادم افتاد که نمیومدم وی

دلنوشتهخاطرهروزمرگی
۱
۰
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید