ویرگول
ورودثبت نام
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

✔️کمتر ناخنت رو بخور!

?️ دیدین بعضیامون چقدر همیشه بیخود و بی جهت استرس داریم؟

?️ من خودم گاهی اوقات جوری استرس می گیرم که کلا تپش قلب پیدا می کنم، از فکر و خیال هم دیگه نمیتونم کاری کنم، اصلا فعالیت های روزمره من به نوعی مختل میشه.

⬅️ یکی از دلایل اصلی داشتن اضطراب و استرس ترس است.

?️ می پرسید ترس از چی؟

?️ترس از دیروز

?️ترس از امروز

?️ترس از شکست خوردن

?️ترس از مواجهه با چالش ها

?️ترسِ از دست دادن

?️ترسِ از دست رفتن

?️ترس از نتوانستن

?️ترس از نشدن

?️ترس از رفتن‌های بی برگشت

?️ترس از نیومدن‌های طولانی

?️ترس از نرسیدن

?️ترس از دیر شدن ها

?️ترس از بیماری

?️ترس از دانشگاه

?️ترسیدن ترسیدن ترسیدن!

❗️چه خبره دوست عزیز؟! اینطوری که خودت رو نابود میکنی!!!

❗️میدونستی همین ترس و استرس باعث نابودیت میشه؟

❗️خب هر مشکلی یه راه حل داره، همین الان برای غلبه بر استرس و اضطراب اقدام کن!

?️◀️ برای مدیریت استرس و دستیابی به آرامش به مقاله استرس و اضطراب خود را در آغوش بگیرید در ماوراطب مراجعه نمایید.

استرسمدیریت استرسترسدرمان استرسمهارت‌های فردی
ماوراطب، پیشرو در ارائه ی خدمات آنلاین پزشکی - https://mavarateb.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید