ویرگول
ورودثبت نام
مهدی نیکخو
مهدی نیکخو
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

داستان باورنکردنی ترک سیگار (تو این ۲ سال لب به سیگار نزدم!)

سلام دوستان مثل همیشه ابتدای مقاله ام آرزو میکنم حالتون خوب باشه و بهترین ها رو براتون آرزو میکنم.

خب داستان از این قرار بود که من سه سال پیش تصمیم گرفتم سیگار رو ترک کنم و همینجور که قبلا در این مورد یه مقاله با موضوع امروز 60 مین روزه که ترک کردم تونستم به مدت ۲ ماه سیگار رو ترک کنم ولی متاسفانه این سیگار لعنتی به این راحتی ها ترک نمیشه و واقعا همچنان بدن به نیکوتین لعنتی نیاز داره البته واقعا دمشون گرم یه سری ها خوب ترک کردند در حد چند سال یا ۲۰ سال تونستند سیگار رو بذارند کنار ولی در هر صورت اکثر آدم هایی که سیگار رو ترک میکنند بعد از یه مدت دوباره شروع میکنند به سیگار کشیدن!!!

در هر صورت از این که نتونستم سیگار ترک کنم خیلی ذهنم درگیر بود تا این که یه روز تصمیم گرفتم یه سرچی بکنم ببینم چه روش های جدیدی برای ترک سیگار یا جایگزین سیگار وجود داره و رسیدم به یه مقاله که مثل همه مقاله های دیگه ترک سیگار از آدامس نیکوتین , چسب نیکوتین , روش های طبیعی و حتی سیگار سبز هم گفته بود ولی فرق این مقاله با همه مقاله ها این بود که در مورد دستگاه های ویپ داشت توضیح میداد برام جالب شد آخه دیده بودم تو اینستاگرام یه سری ها با یه دستگاه کلی دود داره و همش حلقه میدن برای همین سرچ کردم خرید ویپ و با سایت ویپ ۶۰ آشنا شدم اولش که هیچ اطلاعاتی نداشتم رفتم تو قسمت مقالات سایتشون و یه سری آموزش هاش رو خوندم و فهمیدم کلا دو مدل ویپ هستش یکی اش برای ترک قلیون و تفریح استفاده میشه که بهش میگن ویپ اون یکی برای ترک سیگار استفاده میشه و نیکوتین اش بیشتره و دود خیلی کمتری داره که بهش میگن پاد سیستم

بعد برام جذاب تر شد و داشتم همینجوری مقالات این سایت رو میخوندم دیدم یه کانال یوتیوب هم دارند واقعا دمشون گرم کانال یوتیوب خیلی قوی دارند و همه دستگاه هایی که تو بازار هستش رو بررسی کردند و از مزایا و معایب دستگاه ها گفتند واقعا تنوع محصولات خیلی زیاده و انتخاب سخت تر ولی کانال یوتیوب شون هم کمک کرد دستگاهی مدنظرم هست رو راحت تر انتخاب کنم و هم تو انتخاب طعم جویس هم متوجه شدم که چه جویسی انتخاب کنم چون یه فرد سیگاری که سیگار رو تازه ترک میخواد بکنه با طعم تنباکویی میتونه ترک کنه تا طعم های میوه ای و خنک که بعد از یه مدت استفاده کردن از طعم اش زده میشه

در هر صورت تا الان ۲ ساله سیگار ترک کردم و به جاش از پاد سیستم استفاده میکنم که هم بخار داره که حالت سیگار رو تداعی میکنه و هم نیکوتین بدن رو تأمین میکنه و دیگه سیگار نمیکشم البته چند روز پیش اومدم یه نخ سیگار کشیدم ببینم میتونم بکشم که واقعا حتی اگه هم بخواهم بکشم دیگه از طعم و بوی سیگار خوشم نمیاد و نتونستم بکشم بخوام هم دیگه نمیتونم بکشم.

نتیجه گیری:

راه حل های زیادی برای ترک سیگار هستش و هیچکدوم به جایگزینی ترک سیگار با ویپ یا پاد سیستم نمیرسن و راحت میشه سیگار رو ترک کرد و تو توییتر از خیلی ها پرسیدم اون ها هم دقیقا تونستند با همین روش سیگار رو ترک کنند ولی یه نکته ای که هست حتما باید از جویس اورجینال استفاده کنید چون خیلی مهمه و اگه از جویس های متفرقه یا غیر اصل استفاده کنید باعث میشه ریه هاتون آب بندازه یا دچار مصمومیت ویتامین D بشید که خیلی ضررش بیشتر از سیگار و من با تجربه ای که کسب کردم دو تا سایت رو بهتون معرفی میکنم که هم تنوع محصولات شون خوبه و قیمتشون مناسبه و هم تمام محصولاتشون اورجینال هستش که اولی ویپ ۶۰ و دومی ویپرزدیلی هستش.

لایف استایلسیگارویپپاد سیستم
همیشه از کارهای جدید لذت میبرم و دوست دارم اکتشافات جدیدم که کلی تجربه های ریز و درشت کسب کرده ام رو با دیگران به اشتراک بگذارم تا آن ها این مسیری که من قبلا رفته ام را بدون پیچ و خمی طی کنند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید