ویرگول
ورودثبت نام
محمد مهدی احمدی
محمد مهدی احمدی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

آغاز داستان ما

آغاز داستان ما
آغاز داستان ما

سلام من محمد مهدی احمدی هستم و از 16سالگی به صورت جسته ­گریخته مشغول نوشتن به خصوص در ضمینه داستان هستم.

در این صفحه قصد دارم تجربه­ ها آموزه­ ها و اتفاقاتی پیرامون خودم رو برای شما شرح بدم و در کنارهم دقایقی رو لذت ببریم و از هم چیزی یادبگیریم.

به طور کلی در اینجا محتواهای من از قبیل نوشتن داستان، جستارنویسی( روزانه­ نویسی، فیلم و مستند، کتاب، ویدیوگیم و...) و هر موضوعی که ارزش وقت شما و من را داشته باشد با شما به اشتراک میزارم.

سعی بر اینکه هر هفته یکی الی دوتا پست برای شما اماده کنم؛ امیدوارم که یک قصه باحال و هیجان انگیز رو کنار هم شروع کنیم و ازش لذت ببریم.

با تشکر محمد مهدی

پ.ن: من سعی کردم از نیم فاصله استفاده کنم؛ ولی وقتی متن رو از ورد کپی کردم اینجا دیدیم که نیم فاصله ها رو حساب نکرده کلا!

اگر دوستان ویرگول اینو می بینن راهنمایی کنن یا یه کاریش بکنن خیلی ممنون

هیجان انگیزداستانروزانه نویسیجستارکتاب
اینجا مکانیست برای قصه های پراکنده از زندگی شخصی ام که چاشنی یادگیری آنها را بهم چسبانده، تقدیمتان میکنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید