ویرگول
ورودثبت نام
maral abbasi
maral abbasi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

من آدمش نیستم...

من آدم نصف شب اس ام اس عاشقانه فرستادن نیستم...

من اصلا آدم اس ام اس دادن نیستم... چه رسد به نصف شب و از نوع مهربانانه اش...نصف شب که همه بیکارند ومهربان و در به در دنبال یک هم صحبت...

اما من در میان شلوغی روز درست درجایی که بیشترین مشغله را دارم وکلی کار بر روی سرم تلنبار شده به تو زنگ میزنم ...اس ام اس هم نمیدهم طاقت انتظار ندارم

گاهی حتی حرفی برای گفتن ندارم...فقط زنگ میزنم

زنگ میزنم تا بدانی در این دنیای بی در و پیکر، کارهای بی وقفه و برنامه های منظم...

یک نفر در شلوغ ترین ساعت روز به بی نظم ترین حالت ممکن ...درست وسط حل یک مسئله فیزیک...

دقیقا در لحظه ای که کمرش گرفته و چشم هایش سوسو میزند...هنوز هم دوستت دارد

https://virgool.io/@Pouya.sh/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-lan9ud6jnshi

از این نوشته حتما دیدن کنید

دلنوشتهدلتنگی
ENTP |maral.abbasi81@yahoo.com|35.699738,51.338060
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید