ویرگول
ورودثبت نام
انتشارات متخصصان (چاپ  و نشر کتاب)
انتشارات متخصصان (چاپ و نشر کتاب)
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

کتاب ابهامی از جنس انتظار

معرفی کتاب ابهامی از جنس انتظار از مرجان سوادی نژاد
معرفی کتاب ابهامی از جنس انتظار از مرجان سوادی نژاد

ابهامی از جنس انتظار ....

برگرفته از واقعیتی است که به شکل انتظار در ذهن جای گرفته و خاموشی ندارد و تمامیت آن در قالب دل نوشته به نمایش گذاشته‌شده تا تسکینی باشد برای منتظران ...

باشد که توانسته باشم از زبان دل همه منتظران حقیقت درونی‌شان را همان‌گونه که هست وصف کرده باشم و با خواندن آن آرامشی نه‌چندان بادوام را درزمانی کوتاه برایشان به ارمغان بیاورم

نمونه‌ای از شرح‌حال این انتظار تقدیم نگاه گرمتان

جاده را می‌بینی

درست در لحظه‌ای که باید

چشمانم را برای ندیدنت

همچو اسیری رها کرد

چشمانی که غرق در ابهام است

ابهامی از جنس انتظار

انتظاری که مرگ ندارد

کتاب ابهامی از جنس انتظار
کتاب ابهامی از جنس انتظار

گزیده‌ای از کتاب تقدیم شما همراهان

تمامی درختان بوی تو را می‌دهند

به دنبال عطر تنت برگ‌ها را دنبال می‌کنم

شاید عطر تو در میان همین برگ‌هایی باشد

که چشمانم را به آن‌ها دوخته‌ام

ابهامی از جنس انتظار - نشر متخصصان
ابهامی از جنس انتظار - نشر متخصصان

درباره من ( مرجان سوادی نژاد )

سلام عرض می‌کنم خدمت همه عزیزان

مرجان سوادی نژاد هستم اهل شعر و هنر.

از نوجوانی علاقه وافری به شعر گفتن داشتم و در ضمیر ناخودآگاهم اشعاری ردوبدل می‌شد که مرا واداشت به نوشتن و حال قریب به 20 سال است که هم شعر می‌گویم وهم دل نوشته‌های محض

مرجان سوادی نژاد نویسنده کتاب ابهامی از جنس انتظار
مرجان سوادی نژاد نویسنده کتاب ابهامی از جنس انتظار

قصه غصه‌ات را تنها آن پاییزی می‌داند

که با وزش هر بادی خزانش را به نظاره نشسته

به یاد داشته باش

من همان برگ درختی هستم

که پاییز خزانش را به انتظار نشسته

بی‌آنکه بداند

پاییز دل من خزان ندارد...

کتاب ابهامی از جنس انتظار
کتاب ابهامی از جنس انتظار

و در آخر از تمامی دست‌اندرکاران انتشارات متخصصان صمیمانه تشکر می‌کنم و خوشحالم که با کمک خدا و کادر تلاشگر نشریه توانستم اشعارم را به نشر و چاپ برسانم

ارتباط با من

https://www.instagram.com/ma.rjan_sav61/

جهت تهیه کتاب می‌توانید از طریق انتشارات متخصصان و سایت طاقچه اقدام کنید .

https://www.motekhassesan.com/product/ebhami-az-jense-entezar/


انتشارات متخصصان

اگر که دوست دارید تا شما هم کتاب خودتون رو به چاپ برسونید ما میتونیم در تمام مراحل چاپ کتاب کنارتون باشیم و در نتیجه یک کتاب حرفه ای و با کیفیت رو واستون نشر و چاپ کنیم.
https://www.motekhassesan.com/
چاپ و نشر کتاب
چاپ و نشر کتاب



کتابشعرپرفروشنوشتننویسنده
نوشته ی شما کتاب شماست.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید